2014. január 31., péntek

Új ciklus

Az egész hét pocsék volt, már ami a hangulatomat illeti. A mélypont azt hiszem a szerda este volt, amikor a sógornőmék meglátogattak minket. Már a 20. hétben van, nagyon kis formás pocija van már. Volt ott fejkörfogat, meg névválasztás, meg mekkora korában viszik síelni, meg ultrahangfelvétel DVD-n, amit 2x néztünk meg, mert P. az elsőről lemaradt. Én meg többször kimentem a kertbe, mert majdnem elbőgtem magam. Aztán végül a "felrakom a vacsit és mindjárt jövök szöveggel" galád módon elsomfordáltam....

3 tesztet csináltam P. unszolására, de persze mind negatív lett. Ő úgy gondolta, hogy amíg nem jön meg, addig van esély. Hiába mondtam, hogy akkor a teszt már kimutatná...Sőt még másfajta tesztet is vetetett velem, hátha az itthoni nem jó...Ilyen lelkesnek és reményekkel telinek régen láttam és ez jó.
Volt idő, amikor úgy éreztem, hogy csak én vágyom ennyire gyerekre...de már tudom, hogy ő is :- )

A kételyek szertefoszlottak, végre megjött. Késett 2 napot, gondolom a gyógyszerektől. A múlt hónapban ugyanez volt, ugyanígy két nap késéssel.

Azonnal hívtam is a SOTÉ-t, hétfőre kaptam is időpontot dr. M-hez. 

Nagyon izgatott vagyok, hogy mit fog mondani. Inszemináció, vagy lombik? Ez itt a kérdés!! Mivel eddig minden hónapban más véleményen volt ebben a kérdésben, így kiváncsian várom, hogy hétfőn vajon milyen lábbal kel fel...:-)

Nem tudom, őszintén nem tudom melyik lenne a jobb.

Ami viszont megnyugtat az az, hogy új erőre kaptam, lezártam a januárt és reményekkel tele vágok neki a februárnak.

Hátha ez lesz a mi hónapunk :-) 

UI: A játékot nem feledtem :-)

10 megjegyzés:

  1. Én is ugyanezt mondhatom el a férjemről , már a HCG eredmény is megvolt ő még akkor is képest volt reménykedni . Tesztből is sok félét vettünk ,persze mindegyik negatív volt . Sehogy sem értette ,hogy honnan tudom mikor ágyazódott be :) Nagyon hittünk benne, hát nem sikerült :(((


    De fel a fejjel és csak előre nézni ! Ölellek :)

    VálaszTörlés
  2. Ha adhatok tanácsot akkor lombik! 1000-el!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Mondd el neki a kérésed, ha te inkább lombikot szeretnél :)

    VálaszTörlés
  4. Kicsit tartok azért a lombiktól, mert sokkal több gyógyszert adnak...ezt a "keveset" is olyan nehezen bírom....

    VálaszTörlés
  5. Tudom, én is ezért parázok a lombiktól... az kiderült, inszemmel mekkora az esély nálad?

    VálaszTörlés
  6. Attól függ, hogy melyik oldalon van peteérésem. Ha a jobb oldalon van, akkor nem is csinálnak inszemit, mert ott nincs petevezetőm. Csak ha bal oldalon van, az ér valamit, de eddig 6 pete volt a jobban, és egyetlen egy a balban...a jobb rendesen működik, de a bal sajnos nem... nálad tudom, hogy a hipofízis a probléma, de több esélyt remélnek a lombiktól? Felmerült ez nálatok?

    VálaszTörlés
  7. Na igen, követtem, hogy egyik ill. másik oldal hogyan működött nálad, pont emiatt a lombik sokkal esélyesebbnek tűnne. Vagy azért kísérleteznének még inszemmel, hátha több belendül a bal oldalon?

    Nálam szinte mindegy, az inszemes protokollra általában 4 petesejt beindul, egyformán elosztva a 2 petefészkemben, petevezetőim, méhem rendben, teherbe is tudok esni, IR és sárgatest téma kezelve, most azt kell kiderítenünk, van-e befolyásolható oka (pl. immunológiai) a már 2 alkalommal 8 hetes embrió elhalásának - ezt szerintem nem tudja a lombik sem kiküszöbölni. Hát a következő hónapokban ennek kiderítésén leszünk rajta, és közben cammognak a hónapok, amit a sikertelen terhesség miatt ki kell hagynunk :( A jobb petefészked amúgy brutál jól reagált a stimura! Szurkolok nektek a következő ciklusra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, így érthető, hogy nálatok a lombik nem növelné annyival az esélyeket, hiszen a megtermékenyüléssel nincs gond. De ez annyival jobb, hogy inszemi lehet minden hónapban és a szervezet sokkal kisebb terhelésével jár. Azért hihetetlen, hogy az esetek többségénél még mindig csak találgatnak, ha vetélésről van szó.....

      Törlés
  8. Szerintem egyértelműen lombik... Magas FSH-val eleve nagyon át kell gondolni minden stimulációt, és ha már stimu, akkor az lehetőleg az esélyek maximalizálásával menjen - ami magas FSH-val, mérhetetlen AMH-val, egy petevezetővel egyértelműen lombik szerintem is...

    VálaszTörlés