2014. január 26., vasárnap

No comment...

Negatív, ennél negatívabb nem is lehetne :-(

7 megjegyzés:

  1. Jaj istenem, sajnálom :(


    (nekem a dokim a teherbeesések előtt mindig azt mondta, hogy a terhesvitamin mellett E vitamint is szedjek, én is, férjem is. Nagyon jól hat a sejtekre! Egészségesek lesznek, mind a női, mind a férfi szervezetben. Napi 200 mg-osat kellett szednem.)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, próbálok nem lehangolódni teljesen... Már régebben vettem E vitamin kapszulát, de teljesen elfelejtettem egy ideje így nem is szedjük. Jó ötlet, már elő is vettem. Holnaptól szedjük újra. Köszi :-)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szívesen, hogy ebben tudtam segíteni!
    Tényleg hasznos ám!
    Fel a fejjel, és így idegenként is: nagy ölelés!

    Biztos írni fogod még a következő lépést... lombik akkor mostantól?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a dokitől függ, de elképzelhető, hogy még a február inszemis hónap lesz. Utána jönne lombik...Mindenképp beszámolok, nem is bírnám magamban tartani...köszönök mindent :-) ♥

      Törlés
  4. Köszönöm, olyan kedvesek vagytok!

    VálaszTörlés