2014. január 25., szombat

Tünetmentes

Kezdek aggódni! Mindenki számos tünetegyüttesről számol be, de nekem semmi. Nincs egy tünet sem és nem érzek semmit, semmi szokatlant. Ez megrémiszt, nagyon. Rendben van ez így?

Néha biztos vagyok abban, hogy csak belebeszélem magamba a tüneteket és csak hallucinálok, dehát amikor egy nő gyermeket szeretne, képes minden hónapban terhességi tüneteket produkálni. Mert igen, a pszichoszomatika működik és a szuggessztióból kézzel fogható valóság lesz. Így működhetnek szerintem egyes betegségek is...

De most nem, most nincs semmi, nem érzek semmit. És ez a semmi teljesen kikészít. 

Ma éjjel kétszer kellett pizsit cserélnem, mert úgy leizzadtam és kétszer keltem fel pisilni is. Lehet, hogy csak el vagyok már fáradva...ettől a kevés alvástól...

Hol előre, hol visszaforgatnám az idő kerekét, mert az vagy túl gyorsan, vagy épp túl lassan forog...

Holnap reggel biztosan tesztelek! Legyen, aminek lennie kell! 

6 megjegyzés:

  1. Épp most írtam a blogomba, hogy semmi tünetem. :) Sose lehet tudni... tesztelj holnap, aztán kiderül... :) Kitartás, drukkolok!!

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na szépen vagyunk csajok , nekem sincs ma semmi tünet , minden elmúlt mára , semmi , zéró ! Holnap reggel én is tesztelek ! Kitartást nektek ,drukkolok !


      *(Audy is en voltam )

      Törlés
  3. Nagyon köszönöm NEKTEK!!! :-) Mondanom sem kell, hogy nem tudok aludni....de így nagyon lassan fog telni az idő reggelig :-(

    VálaszTörlés