2014. február 2., vasárnap

Rólam, 7 pontban :-)

Erre a játékra Poppy Field  (http://kisbabatakarunk.blogspot.com/) hívott meg :) :) Köszönöm!

A játék menete a következő:
1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki felkért a játékra.
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ők a kiválasztottak. (és reméld, hogy nem szakítják meg a játékot.:)


Gondolom már meg sem kell említenem, hogy - kezdő blogistaként - már nem maradtak olyan blogtársaim, akiknek el tudnám küldeni a játékfelkérést.:-)


Íme néhány (vagyis pont 7 :-)) jellemző ....

1.Jobb és bal kézzel is tudok folytonosan jobbról balra és balról jobbra is írni. Komolyan nem tudom, hogy hogy jöttem erre rá, de nagyon érdekes. Főleg a tükör írást olvasni :-)

2. Imádom az orchideákat. Annyira, hogy lelki beteg leszek, ha valami történik velük. Mint pld. karácsonykor P. letört egy friss virágzó ágkezdeményt...nagyon mérges voltam, majdnem elkezdtem pityeregni...Kb 30 orchideám van itt, meg még néhány anyukáméknál:-) Szeretgetem őket és beszélgetek velük :-)

3. Maximalista vagyok, de túlságosan. Mindig mindent tökéletesre szeretnék, igen magas mércékkel. Ezért számtalanszor nincs sikerélményem és mindig elégedetlen vagyok magammal. Ehhez egy hiper-érzékenység is társul, mindenen meg tudok bántódni és ezeket a "bántó, vagy bántónak vélt" dolgokat nem is felejtem el....Talán ez egyfajta megfelelési kényszer is ...Az egyetemen belebetegedtem, ha 4-est kaptam...

4. Össze-vissza állnak a fogaim, mely egyenes következménye annak, hogy még az oviban sem voltam képes megválni a cumimtól. Ő volt a legjobb barátom :-) A szüleim serdülő koromban nem erőltették a fogszabályzót, pedig kellett volna...nagyon zavar hogy ilyenek, de olyan ciki lenne 36 évesen felrakatni egy fogszabályzót. P. mindig azt mondja, olyan a fogsorom,mint a cirkuszkerítés, de ő így szeret...♥

5. Nem tudok úszni és víziszonyom is van. Sokan ilyenkor felhőkölnek, hogy nem tudsz úszni??? Hát, hát az hogy lehet? Mintha nem is lennél ember, ha nem tudsz úszni. Ilyenkor vissza szoktam kérdezni, hogy miért te tudsz zongorázni? Nekem meg az természetes...(bár már évek óta nem játszom, már a kottaolvasás is gondot okoz....) Valójában tudom, hogy mi ennek az oka. Nyaranta mindig a Balatonnál voltunk a bátyámmal, aki igen jó úszó volt. Az volt a legfőbb szórakozása, hogy víz alatt elkapta a lábam és berántott a vízbe,majd akkor engedett el amikor ő úgy gondolta... Így az egész balatoni pancsikálás nekem küzdelem volt a vízből kijutásért. Azért belemegyek a vízbe, ellubickolok, de legfeljebb a mellkasomig érhet a víz, egyébként nincs biztonságérzetem.

6. Amit a világon mindig is mindennél jobban szerettem és szeretek, az az éneklés és a táncolás. Tánc alatt standard és latin táncokra gondolok, bár gyermekkoromban jazzbalettre is jártam, pedig kicsit sem vagyok balettos alkat :-) Énekes karrierem ott tört derékba, hogy nem mertem fellépni. A mai napig a legtöbbször nem merek mások előtt énekelni ami nagyon zavar. Sokszor álmodozom és álmodom is arról, hogy hosszú estélyi ruhában sok ember előtt énekelek, akik utána hatalmas tapssal hálálják ezt meg. De mégsem vagyok rá képes, azt hiszem nem érzem elég jónak magam és félek a kudarctól...minden éneklős tehetségkutatót  megnézek(és olyan büszke vagyok rájuk, hogy ki mernek állni...) és szerintem jobban izgulok, mint az énekesek....

7.  9 éves korom óta - elsősorban válóperes - ügyvéd szerettem volna lenni, azt hiszem erős motiváció volt a szüleim 9 éven át tartó válása és az igen mély igazságérzetem. Minden gyereket meg akartam óvni és kímélni attól, amin én keresztülmentem. Nálam a gyermekek érdekei mindig előbbre valók, mint a marakodó szülőké...








6 megjegyzés:

  1. Re. 7. Es akkor az is lettel?
    Ez csodalatos hogy valaki mar gyerekkoraban kitalalja hogy mi lesz es vegre is hajtja (na mondjuk a motivacio az eleg keseru...)
    En meg mai napig sem tudom hogy "mi szeretnek lenni". :-((

    VálaszTörlés
  2. Az :-) De sajnos most nem praktizálok, mert a köz javát szolgálom és az összeférhetetlen az ügyvédi hivatással....kész vicc...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon kifinomult, jó értelemben véve érzékeny személyiség lehetsz a leírt tulajdonságaid alapján :)

    VálaszTörlés
  4. Ahogyan írtad-hypersensitív vagy-szerintem meg ezzel nincs baj!

    VálaszTörlés
  5. Sok közös van bennünk....pl: a fogaink :D

    VálaszTörlés