2014. február 25., kedd

Hajrá bal petefészek!

Tegnapra volt időpontom dr. M-hez. Hála az égnek mindent rendben talált, így tegnaptól elindult a stimuláció. Jelenleg napi 2x1 Closty és mellé Fostimon 3x a mai naptól kezdve napi 1x adagban. Pénteken kell visszamenni UH-ra és vérvételre. Ha lesz a bal oldalon petécske, akkor hétfőn, vagy kedden inszemináció.

Megmutattam a cukor és inzulinterhelés eredményét, de igazán nem nagyon mondott rá semmit, csak annyi,t hogy szerinte ez jó és javasolja a szénhidrátmentes diétát és a mozgást...

Ismét ütköztettük a "miért is számítanak jónak a stimus eredményeim"-ről alkotott nézeteinket. Persze semmi értelme nem volt igazából. Azt is megkérdeztem, hogy nincs-e lehetőség a stimulációban számításba nemjövő peték leszívásának. Egyből rávágta hogy nincs, és kajál mosollyal úgy tett, mintha teljesen ostoba kérdést tettem volna fel.....

És újra elmondta, hogy nem olyan jók P eredményei...de azért még épphogy alkalmas inszemire....

Abban maradtunk, hogy mindenképp szeretne még egy inszemit, ami lehet hogy épp ebben a hónapban lesz, aztán leülünk hárman és átbeszéljük, hogy mi legyen a további menet. Ahogy számolom, ennek pont azelőtt kell megtörténnie, mielőtt megyünk a Kaáliba. Ennek örülök, mert akkor addigra tisztán fogom látni dr. M terveit velem. Így könnyebb lesz majd dönteni a két intézmény között. Na meg a Kaáliban nem mennek olyan gyorsan a dolgok, hogy egyből elkezdenének valami kezelést....addig meg nincsenek üres hónapok.

Örülök is, meg nem is. Kicsit félek megint a gyógyszerek mellékhatásától, főleg most , hogy kimaradt egy hónap kezelés és hogy ma elutazunk. Remélem nem fogom az egész wellness alatt pocsékul érezni magam...Megszerveztem ott helyben a háziorvossal, hogy beadják az injekciókat reggelente amíg ott vagyunk. Szerencsére mindenki kedves volt :-) Bár P. felajánlotta, hogy beadja nekem, de ezt még megfontolom...

P. azt hiszem szégyent érez ezzel kapcsolatban. Mikor megtudta, hogy felhívtam a szurik miatt a szállodát, teljesen leteremtett, hogy elmondtam-e hogy milyen injekciókról lenne szó. Persze nem mondtam, csak az ottani orvosnak. De mi lett volna, ha elmondom? Bárki megvetne emiatt? Nem értem mitől fél? Engem kicsit sem érdekel, hogy bárki is megtudja, hogy milyen kezelést kapok, mert azt gondolom az a cél amiért küzdünk, az minden eszközt szentesít. Néha nem értem a reakcióit. Mintha lenne véleménye, emocionális is, de szóban, verbálisan sosem osztja meg velem. Csak ilyen jelekből próbálom kikövetkeztetni a viszonyulását a történésekhez.

Azért a spermaeredményt újra mondtam neki,és  hogy be kellene tartani azokat a szabályokat,amit kért a doki.  (pld: no alkohol) Nem csak nekem, neki is. Ez, mint sok más, igenis páros tevékenység, ketten kellünk hozzá testileg és lelkileg. Ha ő nem képes semmilyen áldozatot hozni, akkor én minek kinlódjak, teperjek, tömessem magam gyógyszerekkel, stb.. Megkértem, hogy amíg wellnesselünk, ne igyon ő sem.És nem azért, mert hogy legyen velem szolidáris, (nem vagyok én ennyire önző, hogy ha én sem akkor ő sem...) hanem azért, mert árt a spermáknak!! Megértem, hogy nem olyan jó ez, hiszen az összes kolléga ott lesz, mindig elég nagy tivornyákba torkollanak ilyenkor az esték.:-)  De tényleg, annyira jók szoktak lenni ezek a wellnessek (minden évben van), hogy én is már nagyon vártam.
De most nem ez a fontos, nekünk nem. 

Megígérte, hogy nem lesz ivászat. Nagyon kiváncsi vagyok! Ismerem már, ezért kénytelen voltam "megzsarolni". Azt mondtam, hogy ha iszik, akkor én is, nem lesz több szuri, se closty és ennek a hónapnak annyi, mert így nem csinálom tovább.

Valahogy úgy érzem, hogy ez a hónap próbatétel lesz nekünk, és ha sikerül minden akadályt leküzdenünk és kiállni a próbát, akkor ez a hónap a miénk lesz és babás lesz. ÉRZEM!!!!!! :-)

Hajrá bal petefészek!!! 

8 megjegyzés:

  1. "Azt is megkérdeztem, hogy nincs-e lehetőség a stimulációban számításba nemjövő peték leszívásának." - a "nincsen", "nem" kezdetű kérdéseimre ugyanilyen lepattintó válaszokat kaptam mindig sajnos én is... Pl. Nem kellene nekem Utrogestan-t adni az inszem után? Nem kaptam, csak egy leiskolázó mosolyt...

    Aztán mikor terhes lettem, és missed ab lett belőle, a 3 hónapos szünet után, a következő kezelésnél már határozottabban kértem a párom javaslatára: "Akkor ezúttal szeretnék Utro receptet kérni!" - és láss csodát, szó nélkül kaptam!

    A Kaáli váltás alatt nekem is volt még SOTE-s inszemem, bár a vizsgálatokat nem kezdtem el addig, míg ki nem derült az eredménye. Max vérvételekre mentem volna, mással nem mertem terhelni a szervezetem, amíg reménykedtem.

    Azért hajrá bal petefészek, hátha nem lesz szükség a Kaálira!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen erre emlekszem Heni es jol is tetted hogy kikovetelted az utrot. Itt a zart petefeszekben levo petek leszivasanal nem volna ilyen konnyu szerintem mert valszeg nincs ra protokoll. En bennem is csak nemreg tudatosult hogy a korhazak pont olyan szigoru protokollok szerint dolgoznak mint pl. egy bank vagy valami allami szerv. Nalunk pl nincs lehetoseg termeszetes ciklus-os IVF-re. Elmondta nekunk a doki hogy nincs ra protokoll, tehat hiaba nem artalmas es hiaba szemely szerint lehet hogy jo lenne (plusz kifizetnem) nincs ra protokoll es kesz. Nem lehet.

      Törlés
    2. Legközelebb határozottabb leszek! Inszemi után én is kérek majd utro receptet, bár eddig nem kaptam. Az is tény, hogy nem voltam túl rámenős:-) Itt valóban nincs erre protokoll, de Kata bejegyzése /lentebb/ talán magyarázat erre.

      Törlés
  2. szia,arra azert figyeljetek wellness kozben,hogy a hő (szauna) jobban art a spermiumoknak,mint az alkohol..
    konkretan egyaltalan nem javallt,kulonosen nem 1-2nappal "bevetes" elott. sok sikert,Kata (egy zugolvaso :))

    VálaszTörlés
  3. Gaz ez a doki. Utalom az ilyeneket. De mindegy vegulis osszejohet azert siman. Meg az is jo hogy mentek a Kaaliba. Jo lenne ha nem lenne ra szukseg...
    Most olvastam csak vegig az inzulin es cukor eredmenyeidet. Nekem hasonlo volt az inzulinom (alacsonyabb de aranyaiban igy nezett ki kb) es nekem azt mondta endo doki hogy ez jo. Teny akkor meg nem voltam "szakerto" nem tudtam ezt a harang-gorbe dolgot, de nekem akkor annyit mondott a doki hogy ha a 120 perces a 0 percesnek kb az 5X-ose es nem tobb az jo (inzulin eseten). Azt se felejtsd el hogy pont tul voltal kezeleseken, ezeknek tuti rosz a hatasa. Szerintem is boven eleg ha kevezebb CH-t eszel, mozogni meg ugyis mozogsz ahogy olvastam.
    Drukkolok hogy a wellneszezes jo legyen es kozben a stimu is. A ferjedet meg tartsd tavol a piatol. Basszus ilyenek ezek a pasik. Olyan konnyen veszik.

    VálaszTörlés
  4. A petesejt fagyasztásra vonatkozóan megvédenem a dokid, ugyanis a jogszabályok nem teszik lehetővé, a mi országunkban csak durva kritériumok eseten lehet, úgy tudom, ha valaki közvetlen kemoterápia elott áll. Szoval azért utasított el titeket csípőből, mert nyilván tudta, hogy nálatok a törvényi feltételek nem állnak fenn. Nem az intézmény szokasrendje miatt... Kata

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, nem is tudom mi lenne velem nélkületek :-) Eddig minden szuper, bár a mai szurim P adta be...kész rémálom volt...holnap nem tudom mi lesz. A gyógyszereknek egyelőre semmi mellékhatása és P.is tartja idáig a szavát. Nagyon bizakodó vagyok :-)

    VálaszTörlés