2014. február 7., péntek

Más aspektusból

A februári történéseket próbálom másként felfogni. Nem úgy, hogy elvettek tőlünk újabb egy hónapnyi esélyt, hanem épp ellenkezőleg. Kaptam egy hónapot, ami csak az enyém...

Úgy döntöttem, hogy ebben a hónapban nem fogok valamit csak azért nem tenni,  mert hátha...hátha összejött. Igenis felcipelem a zöldségeket, beülök a kádba, jó forró vízzel, szaunázom és ha kedvem támad, megiszom egy-két pohár bort. Kicsit lazítok, már ha sikerül.

Ennek jegyében tegnap igen intenzívre sikerült a squash-olás, ma alig bírtam kimászni az ágyból, úgy fájt a derekam. Kb 1,5 órát töltöttünk el a wellness részlegen, (főként a szaunákban) csak úgy repült az idő..de ezek szerint ez sem volt jótékony hatással a derekamra :-)

Ez a derékfájás dolog amúgy érdekes. Úgy 2-3 havonta rám tör, de akkor napokon keresztül sajog. Olyankor jobb, ha nem kímélem, sőt ha jól bejáratom. A jóga nagyon jót tesz neki. Majd aztán elmúlik és minden rendben. Idáig az volt a tapasztalatom, hogy a nappaliban lévő kicsit "kiült" szivacsos kanapé az oka, hiszen mikor kint elaludtam a tv előtt, akkor utána mindig előjött. A felismerésem óta erre gondosan ügyelek, alvás csak a hálóban!! De most biztos nem a kanapé tehet róla...

A terveim között szerepelt erre a hónapra egy csodálatos máj- és epetisztítás is. Ami kb. abból áll, hogy 6 napig nem lehet enni állati eredetű élelmiszert és inni kell legalább 1 liter almalevet naponta. Majd a 6. napon 18:00 órától indul a móka. 2 óránként keserűsó, majd este 22:00-kor 1,5 dl extra szűz olívaolaj 180 ml grapefruit levével összekeverve. A keserűsóban lévő magnézium ellazítja az epeutakat, a savas gyümölcslé pedig összehúzza. Ettől a pulzálástól az epéből és a májból is kiürül minden. Kifejezetten ajánlják hormonpótló terápiák esetén. Ugyanis az növeli a kövek kialakulását.

Ma van a 6. napom és mindjárt 18:00, szóval le kell nyelnem az első adag keserűsót...azt hiszem ez az olajhoz képest utólag meg sem fog kottyanni! Drukkoljatok, hogy megússzam, és hogy ne jöjjön ki idő előtt....

A. barátnőm nővére decemberben hozta világra Vilmos nevű kisfiát. 5 inszemináció utáni lombik eredményeként. A terhessége elején sokszor begörcsölt, majd kiderült epeköve lett...műteni nem lehetett a baba miatt. Egyetlen megoldás a táplálkozás beállítása volt a görcsök elkerülése érdekében addig amíg meg nem születik Vili. Ez gyakorlatilag abból állt, hogy szikkadt zsemlét, párolt almát és ritkán párolt, vagy főtt csirkemellet ehetett. Vili koraszülött lett, mivel a 8. hónapban már egyértelműen visszafejlődött, legalább egy hónappal el volt maradva a korától. Szerencsére egészségesen született, csak sokáig volt kórházban a pici súlya miatt.  
Amióta világra jött érdekesen működik, egy percet sem bír ki ha éhes. Mint egy éhenkórász, úgy üvölt és fal....mintha ezt a gyereket éheztették volna ! :-) Azt hiszem jó húsba lesz hamarosan és behozza a lemaradást....sőt.

Egyszóval most tisztulok...:-) A gyógyszerek miatt nem mertem volna végigcsinálni ezt a kúrát a stimu alatt, utána meg a mi van, ha összejött, hátha ártok vele...gondolat akadályozott volna ebben. 

A derékfájásomon kívül egyébként úgy 3 napja elég erőteljesen fáj mindkét mellem. Nem tudom ez mit jelent, de fura. Legalábbis a ciklusom 5-8. napján. Tegnap reggel elég erős mensi szerű görcsökre ébredtem, így teszteltem egyet ovulációs teszttel. Ugye hátha "félidős" fájások ezek. A teszt pozitív lett, nem durván, de azért eléggé. Talán egy nagyon picit lett halványabb a tesztvonal, mint a kontrollcsík. 

Tegnap a 8. ciklusnapon voltam, ez azért elég korai. Utánaolvastam, hogy ciszta mellett is lehet peteérés, a kettő nem zárja ki egymást. Szóval arra gondolok, hogy mi van, ha most ovulálok, nem megszokott 8.-9. napban, de minden jel erre mutat.

Tegnap ezt említettem P.-nek és javasoltam, hogy akkor este meg kéne tennünk azt, amit ilyenkor meg szoktak tenni :-) Nem beszélve arról, hogy ma már elindul a nagy méregtelenítés és egy-két pohár hashajtó között meleg olajjal a kezemben nem biztos, hogy ideális lesz.
Erre gyakorlatilag kioktatott az én! peteérésemről és hogy ez korai és hogy még biztos nem időszerű és csak ellőjük a jó kis muníciót a semmire. De majd ma, a mai lesz a mi napunk.

Hát ma is csináltam tesztet és közel sem volt pozitív, volt 2. vonal, de jóval halványabb. Gyanítom, hogy ez a hajó már elment és igenis ebben a hónapban ilyen korán ovuláltam. Nem hiszem, hogy ha ma rádolgozunk, annak még lesz értelme. Haragszom rá!! Mit kell beleokoskodni olyan dologba, amiről gőze sincs...és hát babahelyzetben állandóan rajta kell lenni nem??, Mert sosem tudhatod...na meg lehet spontán peteérés is ugye bármikor....
Lehet hogy csak nem akart együtt lenni velem???? Olyan bántónak és megalázónak éreztem...nem tudom ezt most hova tenni...










4 megjegyzés:

  1. Szerintem ne aggodj, a ferfiak annyira "megtanuljak" ilyenkor az egesz tortenetet hogy "jobban tudjak" aztan mint mi.
    Hu ez a tisztitokura nem semmi. En is gondolkodom tisztitason, csak nekem erre nagyon ra kell keszulnom. Pl. kave nelkul gyakorlatilag hulla vagyok, ez meg hozza tartozik. (no a csokit ne is emlitsuk). Drukkolok hogy jol menjen!
    A mai napi "moka" utan mivel folytatodik a kura?

    VálaszTörlés
  2. Hát túl vagyok a nehezén, még ma 9-kor innom kell még egy pohár keserűsót és kész vagyok....Rosszul gondoltam, a keserűsó sokkal rosszabb, mint az olaj...és folyamatosan hányingerem van tőle...
    Épp most bányásztam elő a Colon-detox névre hallgató poromat. Következő lépés a béltisztítás lesz, azt hiszem ezt elég jól megalapoztam a keserűsóval....:-)
    Csak az a baj, hogy az nincs ráírva, és a hozzá kapott tájékoztatón sem szerepel, hogy mennyi ideig kell csinálni. Azt hiszem egy hétig fogom csinálni úgy, hogy mellette csak könnyűeket eszem, kerülve továbbra is az állati eredetű dolgokat. :-)

    VálaszTörlés
  3. Mintha lenne egy olyan alapszabály terhesedésre, hogy a ciklus 10- 20.között 2 naponta kell szexelni, az a tuti (28 napos ciklus esetén). Bocs, hogy megkérdem de téged nem zavar, hogy a férjed katonái nem százasok? Ha az én férjemnek nem lennének tökéletes spermái, semmilyen gyógyszert/szurit nem nyomnék magamba.
    Nah, azért hajrá- rem, összejön! Kati

    VálaszTörlés
  4. Én 2x csináltam meg ezt a májtisztítást. Hááááát. Először még ment, na, de másodszor!? Az esti olívaolaj egy az egybe kijött, miután megittam....na, ott hagytam abba a tisztítást :D

    VálaszTörlés