2014. február 3., hétfő

Hétvége és a ciszták győzelme....

A hétvége igen jól sikerült. Azt is mondhatnám, hogy visszanyertem önmagam és ezt elsősorban testileg értem :-)

Pénteken laza csajos-vacsis este volt és megittam egy pohár finom rosét. És nem volt bűntudatom, nagyon jól éreztem magam. Emiatt  - mivel nem akartam az egész szombatot a hányingeremmel végigküszködni - nem vettem be az esti bromocriptinem. Jó ideje ez volt a legjobb döntésem.
Az egész éjszakát végigaludtam, izzadásnak nyoma sem volt. Nyugodtan és pihenten ébredtem. 

Felbuzdulva a szombati közös főzőcskézés közben is megittam két pohárka vöröset :-) 
Nagyon régóta szerettem volna már töltött puliszka gombócokat készíteni, hát ez most sikerült. Igaz, hogy a sütésnél a végén kicsit ellapultak az amúgy teljesen szabályos gombóckák, de ez csak esztétikailag rontott az összképen.:-) (fűszeres ricottával töltöttem és tejföllel locsoltam meg, mellé baconban sült májat készítettem...)

Természetesen szombaton sem vettem be a gyógyszerem...a katarzis fokozódott, szombaton is remekül aludtam, törölközés, átöltözés nélkül.

A vasárnapunk szorgoskodással telt itthon, melynek része volt egy alku, miszerint ha sütök valami sütit, akkor P. kiporszívózza az egész lakást. Hát nekem megérte :-) Azért időben én jártam rosszabbul...

Vasárnap azért már nem voltam annyira bevállalós, így bevettem a gyógyszerem este. Tulajdonképpen azért, mert attól félek, hogy ha sokat kihagyok, akkor újra eldurvulnak a mellékhatások, amíg vissza nem szokom rá....Eddig sosem mertem nem bevenni a gyógyszert....

A vasárnap éjszakám már közel sem volt olyan nyugodt. Egyszer izzadtam le, nem volt annyira vészes. Ha a következő 1-2 napban újra visszatér az éjszakai verejtékezés, akkor megint ki fogok hagyni egy-két napot a gyógyszerrel. Így legalább biztosan kideríthetem, hogy nem idegi alapon van ez, hanem ettől a francos gyógyszertől.

Igazából a terheléses prolaktinom 252 lett, a referencia tartomány szerint 200-ig normális. Ez jelentős eltérésnek számít????
Megmondom őszintén, hogy az is felmerült bennem, hogy csak kétnaponta szedem be ezt a vacakot...de ehhez még nem vagyok elég bátor!

Ma 10:00-re volt időpontom dr. M-hez, hogy kiderüljön hogyan tovább.

Sajnos ebben a hónapban se inszemi, se lombik nem lesz, mert a rendszerem nem bírta a gyűrődést és cisztákat nevelgetett. Éljenek a gyógyszer mellékhatások!! :-(

Dr. M. megkérdezte, hogy szeretnék-e rá gyógyszert, Azt mondta, hogy gyógyszer nélkül 80 %, hogy a következő ciklusra felszívódik, gyógyszerrel pedig 95%. Én nem kértem gyógyszert, épp elég nekem az is ami van....

Legjobb esetben márciusban történik valami, de biztos, hogy még nem lombik. 
Dr. M. szerint adni kell még esélyt az inszeminációnak, mert olyan jók lettek az eredményeim. Én nem tudom, de néha olyan, mintha teljesen másvilágban élnénk. 

Én azt mondtam, hogy egyáltalán nem gondolom jó eredménynek az egyetlen petesejtet a bal oldalon és 6 petesejt elpocsékolását a jobbon...nyilvánvaló, hogy az az oldal ahol van petevezetőm, az alulműködik, a jobb oldal 6x olyan aktív, mint a bal. Inszeminációkor csak a bal oldalam számít, így nem értem ez miért is jó eredmény...csak nehogy bemondja az unalmast a jobb oldalam is....míg kísérletezgetünk...

Úgyhogy most egy hónap szünet :-(

Amúgy ha ciszta van, akkor peteérés egyáltalán nincs? Ezt elfelejtettem megkérdezni...

5 megjegyzés:

  1. Óó, sajnálom hogy megint várakozás :( fránya ciszták!!!!!!!!!!!!!!!!
    (sztem lehet PÉ, ha van ciszta, de nem vagyok egy nagyon témában jártas emberke)

    VálaszTörlés
  2. A sotén folyton voltak nekem is cisztáim, de maguktól elmúltak mindig, neked is biztosan magától sikerül. Egyetértek a kétségeiddel, hogy miért is számít jónak, amikor a másik oldal reagálta le sokkal jobban?

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok szerintem azert orult a doki mert alacsony volt az AMH-d es hogy megis lettek petesejtek. De persze szerintem se jo igy hogy pont a nemlevo petevezetonel. Meg annyit az inszem vedelmeben a lombikkal ellentetben, hogy lombiknal ugye kivalasztjak a himivarsejteket, nem pedig gyozzon a jobb alapon aki betalal es igy a lombiknal nincs igazan szelekcio, ergo kevesbe eselyes az egeszseges embrio.
    Jaj sajnalom ezeket a rosszulleteket nalad. En is fogalmazgatok mellekhatasos posztot, beszeljuk meg ezeket hatha jutunk valamire.
    Amugy nekem csokkennek mar ezek a rosszulletek igy 4 honap tavlatabol...

    VálaszTörlés
  4. Bocs, csak annyi technikai hogy Ella es FElla mindketto en vagyok csak neha mas accounttal jelentkezem be.

    VálaszTörlés
  5. Remélem nekem is elmúlnak a következő ciklusra, mint Neked Heniiii :-) FElla, támogatom a mellékhatásos posztot....
    Anita! Köszönöm, utánanéztem és igazad volt, lehet ciszta mellett peteérés...:-) Ez azért jó hír....

    VálaszTörlés