2014. február 23., vasárnap

21 napos ciklus

Ez a gyógyszermentes hónap érdekesen alakult. Számításaim - és az ovuteszt - szerint a 7. napon volt ovulációm. Azt gondolom nem tévedtem. Rá ugyanis pont 14 napra, csütörtökön meg is jött. Ez a ciklus így 21 napos lett, pont egy héttel rövidebb, mint kellene. Viszont a luteális szakasz teljesen rendben van. Azt hiszem nem aggódom emiatt.

A mellfájdalmam, ahogy megjött, elmúlt. Sőt, előtte 2-3 nappal már enyhébb volt. De tulajdonképpen az egész ciklus alatt fájt, szó szerint fájt.
Most így elkezdődött az új ciklus. Csütörtökön felhívtam dr. M-et a SOTÉ-n, hétfőre kaptam időpontot, mert a péntek már tele volt. (legalábbis ezt mondták).

Vegyesek az érzéseim. Nagyon nem örülök ennek a rövid hónapnak, mert kedden elutazunk wellnesselni, hatalmas céges buli lesz, 4 napos. Annyira nem hiányzott a closty és az injekciók sem ezalatt. Főleg, hogy eddig mindig vacakul voltam tőlük...

Eredetileg max. a mensi első 1-2 napja csúszott volna bele, de kezelés semmiképp.Mivel én nem tudom magamnak beadni a szurikat, így erre felkészülve már elkezdtem leszervezni a szállodával, hogy ott ki fogja nekem beadni azokat. Mert azért optimista vagyok és arra számítok, hogy nem lesz most ciszta, és elindulhat a stimuláció.

Ebben a hónapban azt is számításba kell venni, hogy most több gyógyszert fogok kapni (több injekciót), mert ezt már előre jelezte dr. M. Azért van erre szükség, hogy jobban serkentsük a bal oldali peteérést. Eddig a két stimu alatt összesen 1 db pete lett a bal oldalon.

Amúgy úgy döntöttem, hogy nem szeretnék több inszemis stimut ezzel az AMH-val és FSH-val akkor, ha ebben a ciklusban sem indul el a bal petefészek. Szent meggyőződésem, hogy csak kínozzuk a jobb oldalt, ami szegény erőn felül teljesít, de a petécskék pocsékba mennek. Ez felesleges luxus az én koromban ilyen értékek mellett. 
Más meg küzd a saját petesejtekért, hogy legalább 1-2-t kicsikarjanak a rendszerből. Nekem meg itt pazarolják őket. Nem értem amúgy, hogy ilyenkor miért nem lehet az inszemináció szempontjából esélytelen jobb oldali petéket leszívni??? Sokkal jobb lenne...utána lefagyasztanák őket és megmaradnának tartalékba, ha esetleg kimerülne a petefészek....Nekem ez olyan logikus lenne ilyen helyzetben.....

4 megjegyzés:

  1. Kérdezd meg dr M-t erről konkrétan, csak határozottan! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is rövid volt az inszem utáni ciklusom ,pontosan 23 napos , valószínű a szurik kavartak be . Drukkolok neked a folytatásért !!!

    VálaszTörlés
  3. Hmm, fagyasztanak mar otthon petesejtet? Szerintem is logikus lenne bar lehet hogy a leszivast meg az inszemet nem lehet egyszerre megcsinalni.
    Vagy inkabb csak protokoll nincs.
    Egyre inkabb ugy latom hogy a legtobb helyen nagyon kotottek a protokollok, hogy ezzel esetlegesen vedjek magukat a klinikak. Nem nagyon latok testreszabott kezelest...

    VálaszTörlés