2014. február 28., péntek

Egy Árvácska

Sajnos meg kellett szakítanunk a wellnesst, mert ma reggel legkésőbb 9:00-re fel kellett érni a SOTÉ-ra. Ezt az időpontot hétfőn egyeztettük, mert dr. M. nem volt hajlandó később is fogadni (pld: koradálután), azt mondta, hogy csak akkor tud megnézni, ha 9:00-ig beérek, ha nem akkor sajnálja...

Persze, hogy tettük amit kért, ma 5:00-kor keltünk, indultunk, 8:40 körül értünk oda. Bejelentkezéskor azt mondja az asszisztens: Ugye tudja, hogy még nincs a doktor Úr?? Mi az, hogy nincs???? Hát előadása van, majd 10:00 óra körül lehet rá számítani...Azért megemlítettem, hogy nem volt túl szép, hogy minket Sümegről felrángat ide legkésőbb 9:00-re, aztán meg várni kell rá 1,5 órát...Ez azért olyan pofátlanság...

Nagyon ideges voltam...de mindegy, visszatért és utána megnézett UH-val. Kicsit sem vagyok elégedett. Összesen 1 db tüsző van, de szerencsére az a bal oldalon. Így hétfőn inszemináció :-)

Amúgy a wellness alatt P. komolyan vette az ígéretét, és tényleg nem ivott semmit :-) Egy hős volt, pedig a srácok nagyon cikizték miatta, de persze nem tudták mi az oka, hogy most nem iszik....Azt hiszen kiálltuk a próbát!!!! Minden szempontból :-)

Azért én ezt nem értem. Az első stimukor 3 db petécske volt, pedig csak 1 szurit kaptam a gyógyszerek mellé. Most meg, hogy 4x-es mennyiséget kapok az injekcióból, csak egyetlen egy árválkodik odabent?

Ugye ez még nem jelenti azt, hogy merül ki a petefészek????????????

7 megjegyzés:

  1. Nekem is csökkent a kezdeti stimulációkhoz képest a reagáló petelányok száma. A kezdeti 5-6 helyett az utóbbi kezeléseken mindig max 3 volt, ebből az egyik oldali 1, pedig jó az AMH-m. Szóval szerintem nyugi, hajrá - ráadásul megfelelő oldali - Árvácska! :) Gratula a hős férjednek is!

    VálaszTörlés
  2. Bár nekem nem inszemináció volt, hanem lombik, de most utoljára nagyon kevés tüsző volt az elején és kétségbeestem, hogy kezdek kimerülni. Nekem is alacsonyabb az AMH. A hormonok hatására a végén persze szépen megugrott a számuk, de akkor az elején azt mondta nekem a doki, hogy minden hónapban különböző számú tüsző indul növekedésnek, így ne izguljak, most erre a hónapra ennyi jutott. Végülis a babához egy is elég. :) Kitartást és bízz benne! Gratula a férjednek is! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm nektek! Remélem ez az egy is elég lesz. :-) P olyan aranyos volt, azt mondta, hogy még egypetéjű ikrek lehetnek!!! :-)

    VálaszTörlés
  4. Jó helyen van árvácska az a lényeg. Es egy adat nem ad pontos választ mi zajlik odabennt.

    VálaszTörlés
  5. Drukk a mai napra, gondolok rád!

    VálaszTörlés
  6. Köszi Heniiii, olyan kedves vagy :-)

    VálaszTörlés
  7. Basszus! De tényleg! Most tudtalak visszaolvasni, és számomra még mindig felháborító-bár nem értem, min is csodálkozom!?-ami ott zajlik...mindegy melyik nagy hatalmúról beszélünk...hülyének néznek-nekem legalábbis ez az érzésem-...Én örülök-még ha nem is fogtok váltani-hogy legalább 1 konzira elmentek a Kaáliba...
    Bocsánat a kifakadásomért!

    VálaszTörlés