2014. március 3., hétfő

A második inszemináció

Tegnap 8:00-12:00 között kellett beadni a tüszőrepesztőt. Olyan 9:00 körül átsétáltunk a kórházba, pillanatok alatt beadták, szinte semmit sem éreztem, akkor sem és utána sem. 

Ma 8:00-ra érkeztünk a SOTÉ-ra, P-nek vagy 1,5 órát kellett várnia mire végre megkapta a "titokszoba" kulcsát...

Mivel lejárt a parkolójegyünk, én kimentem a kocsihoz és ott vártam meg P-t. Az autónk mostanában vicces kedvében van. Hol működik a központi zár, hol nem. Ez leginkább abban mutatkozik meg, hogy nem hajlandó kinyitni az autót, ha mégis, akkor azonnal visszazár és beindul a riasztó. Ezen az autón nincs zár, ahová be tudnád dugni a kulcsot és könnyed elfordításával nyitni amit kell. Végre sikerült kinyitnom az ajtót, hogy gyorsan betegyem az új parkolójegyet, de féltem, hogy visszazár, inkább beültem. Majd utána nem mertem kiszállni, mert féltem, hogy nem tudom majd újra kinyitni. Így a kocsiban ragadtam, miközben 5 percenként magától visszazárt és beindult a riasztó. Kicsit furán néztek az emberek...:-)

Volt 2,5 óránk szabad, mert csak 12:00-re kellett visszamenni az inszeminációra. Addig felmentünk a Várba, kicsit sétáltunk - amit én nem nagyon akartam, mert kicsit alul öltöztem és nagyon fáztam - majd megreggeliztünk a Baltazárban :-) Kiváló hely, mindenkinek jó szívvel ajánlom :-)

Délre visszamentünk, és teljesen megdöbbentem, mert pontban 12:00-kor be is hívtak. 12:05-re már készen is voltunk. Minden rendben ment, most sem éreztem semmi kellemetlent sem, nemhogy fájdalmat. Nekem az az inszemis helyiség valahogy olyan nyugodt, mindig teljesen átszellemülök ott amíg várom, hogy felkelhessek. Jók a rezgések, nekem jók. És kicsit mantrázgatok is ami mellett immaginációs gyakorlatot is végzek. Szinte látom az egyesülést!! Gondolatban kísérem végig a sejtecskék útját egészen a nagy találkozásig. És ez jól esik. Nekem valami ilyesmi a pszichés rákészülés :-)

Ma felvettem a szerencsehozó medálom is és P is elhozta a varázstollát. Ma nagyon készültünk. Apósom is olyan aranyos volt, mire hazaértünk két felcímkézett üveg füge-elixír várt minket. Nekem napi 3x15 cseppet P-nek pedig 3x 8 cseppet kell szednie. Állítólag nagyon hatásos ilyen babás dolgokra :-) Én még nem hallottam...

Korábban egy nappal előbb kaptam meg a tüszőrepesztőt, bár igaz, hogy este, de akkor is. Most reggel kaptam, gyakorlatilag az inszemiig csak 27 óra telt el. Semmit sem érzek és nem tudom hogy ez rendben van-e így. Szerintem még nem volt ovuláció. 

Kértem Utrot, Heniiii tanácsára csak határozottan, de nem kaptam. Pontosabban lebeszélt róla dr. M. Nem tudom, hallgattam rá és hittem neki....

Azt is megkérdeztem, hogy inszemináció után javasolt-e az együttlét. (mert ugye a múltkor teljesen ellentmondásos tájékoztatást kaptam) Azt mondta, hogy nyugodtan rádolgozhatunk. :-) Én arra gondoltam, hogy holnap este még rásegítünk, főleg akkor lesz, illetve van ennek jelentősége, ha később lesz a tüszőrepedés....Egyelőre semmi, pedig eddig mindig erőteljes görcsök kísérték ezt a folyamatot. Kicsit aggódom emiatt...hogy nem reped meg, vagy nem jó az időzítés.

A bakterológiai tenyésztést megcsinálták itt a helyi kórházban. Semmit sem kellett fizetnem. Bár igaz, hogy ezt a Genoid végzi, de meddőségi vizsgálat keretében 100%-ban a Tb fizeti. Ennek azért örültem. Szóval, csak hogy tudjuk! :-) A héten szerintem elkészül a laktóz intolerancia vizsgálat eredménye, és kb két hét múlva a tenyésztés. A Kaális időpontig remélem minden rendelkezésre áll majd.

Mint sokan, én is elkezdtem írni a babaprojekthez kapcsolódó kiadásainkat. Igaz, hogy csak tavaly januártól és persze nem emlékszem mindenre pontosan, de azért megteszi. Most már folyamatosan vezetem majd.

Biztos van valami a levegőben, mert kb 1,5 hete (nekem is és P-nek is) fáj a feje. Hol jobban, hol kevésbé. Néha 1-2 napra abbamarad, de aztán kezdi elölről. Rég volt már ilyen, már kezdtem elfelejteni.

Tehetek valamit a következő napokban, hogy segítsem a természetes folyamatokat? Hogy kicsit besegítsek a szervezetemnek? 

Hajrá ovuláció, hajrá  Árvácska! 

Induljon a leglassabban múló újabb két hetes periódus.



9 megjegyzés:

  1. Jaj itt nagyon porognek az esemenyek. Hat mar meg is volt. Nagyon drukkolok. Ez most egy jo idoszaknak indul, vegulis mar ketten koraterhesek...
    Mit tehetsz? Hat ebben is vannak ellentmondasos velemenyek (meg vegulis a lombik azert kulonbozik mert ott 3 vagy 5 nappal elorebb van az ember a beavatkozas utan, viszont altalaban azt mondjak hogy sokat kell mozogni (persze ez setat jarkalast jelent es nem edzest) emelni ne emelj biztos ami tuti, en mehpempot szedtem mindket esetben igaz mar a ciklus elejetol hogy epuljon a mehnyalkahartya. De erre van a pici vorosbor is ugy tudom.
    Igen ez az utro dolog zavaros. Lombiknal azert adjak mert ott le allitjak a normalis hormon mukodest ezert elvileg ha megmarad is a baba nem tud a szervezet progeszteront termelni (legalabbis nem annyit).
    En azt hiszem hogy az elso 2-3 hetben nem az utron mulik egy inszem eseten ami vegulis kozel van a termeszeteshez ott csak stimulacio van.
    Remelem jol tudom. Inszemnel nem allitjak le a hormonmukodest ugye?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jól tudod, a doki is ezt magyarázta és a jó ösztradiollal indokolta, hogy miért nem kell Utro. Inszemnél nem állítanak le semmit. Lombiknál itt is része a protokollnak, csak inszemnél nem. De pld- a Kaáliban inszem után is adnak...

      Törlés
  2. Állítólag a sok-sok folyadék segíti a beágyazódást… meg valamiért az ananász is…
    És szerintem ne várjatok holnap estéig, ma is legyetek együtt - ha esetleg nem repedt meg időben a tüsződ, csak mondjuk ma este (Nem szoktál hőmérni? Az sem fix támpont, de legalább valamennyire be lehet lőni az alapján…), akkor a holnap este már túl késő, mert az inszemre előkészített spermák élettartama csökken a normálhoz képest, az átmosó folyadék miatt. Szóval ma este, vagy legkésőbb holnap reggel még kellene egy biztonsági szex.

    És hajrá Árvácska! Anno nekem is egy petém volt "csak" inszemkor - egy babához pont annyi kell… :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon drukkolok nektek!

    Sok folyadék, fehérjedús táplálkozás, kis mozgás (nem emelés), és magnézium-én ezekről hallottam, hogy segítik. No meg a méhpempő. De csakis a tiszta. Én a Lehel téri piacon vettem anno.

    VálaszTörlés
  4. Szuper, hogy túl is vagytok! Sok pihi és séta is, fehérjedús táplálkozás, vörösbor. Ma és holnap este együttlét :) Majd 6-12dpo között pedig semmi hirtelen mozdulat, sem emelés! Hajrá Árvácska!!!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a sok jótanácsot, remélem mindent sikerül betartanom, megfogadnom. A sok folyadék lesz a legnehezebb...Ez az ananász dolog érdekes, de tetszik! A méhpempőt már egy jó ideje nem szedem, mert kóros nyálkahártya megvastagodást idézett elő nálam. (állítólag ettől volt) Bár az is tény, hogy nem kúraszerűen, hanem folyamatosan szedtem, lehet hogy csak ez volt a baj. Az ovuláció jeleit még mindig nem érzem, de az is lehet, hogy átaludtam. Remélem minden rendben lesz :-)

    VálaszTörlés
  6. A vizre mar korabban is akartam neked mondani hogy en anno ugy tanultam meg eleg vizet inni hogy reggel bevittem a munkahelyemre egy masfel literes asvanyvizet (ez meg a ballonos vizek idoszaka elott volt) es az volt a feladat hogy a munkanap vegere elfogyjon. Az oram (meg nem voltak mobiltelefonok) fel orankent jelzett hogy ujra toltsek egy decit. Ha nem volt ures a pohar akkor az ujratolteshez ki kellett inni ami benne volt.
    Teny asztalnal ulos munkam volt nem kellett ide-oda rohangalni. De a telefon beallitasa mindenkepp hatasos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt ki kéne próbálnom mindenképp. Köszi:-)

      Törlés
  7. Nagyon szurkolok!!!! Pihenj és csak pozitívan !

    VálaszTörlés