2014. március 18., kedd

Teszt és Endo doki

Tegnap, az inszemináció után 14 nappal teszteltem, de semmi...sajnos...
 
Valahol legbelül nem is hittem, hogy ekkora szerencsénk lehet, hogy pont most, az Intézményváltás előtt összejöjjön.
 
Ez azért is aggaszt méginkább, mert a múlt héten találták megint azt a két cisztát, ami egyértelműen akadályát fogja képezni minden programnak és kezelésnek, függetlenül attól, hogy melyik Intézményről van szó. Nem jó, nem jó megint várni majd egy hónapot, hogy utána kiderüljön hogyan lépünk tovább.
 
Titkon azért reméltem, hogy lemondhatom a Kaális időpontot, de sajnos nem.
 
Amint megjön, bejelentkezem dr. M-hez és csütörtökön meg irány a Kaáli. Remélem kapok majd valamit az ureaplasmára is. Azért holnap még tesztelek egyet, - ha nem jön meg - , de már előre tudom az eredményt, nem is értem miért csinálom...
 
Tegnap voltam endokrinológusnál. Igazából csalódott vagyok. Valójában én azt vártam, hogy most választ kaphatok néhány kérdésemre, vagyis inkább tünetemre, mint az állandó emelkedett hő, az éjszakai izzadások, egyebek. De a válaszok elmaradtak. Igazából azt elmondta, hogy a leleteim egyáltalán nem vészesek, de az tény, hogy eltér az átlagostól, mind inzulinban, cukorban, hormonegyensúlyban... de ezt mindig is tudtam, hogy nekem másként reagál a szervezetem, mint általában.
Ami másnál alacsony, az nálam magas és fordítva, a hormonok nem úgy és nem arra tolódnak amerre szoktak, és hát a pajzsmirigy túlműködés okozhatna emelkedett hőt és izzadást, de nálam épp enyhe alulműködés van... és tulajdonképpen azt éreztem, hogy túl sok volt neki az infó, amit rázúdítottam és nem igazán tud vele mit kezdeni. Bizonytalanságot éreztem és a konkrét válaszok kerülését. Ennél többet vártam 12.000,-Ft-ért.
 
A hölgy egyébként nagyon kedves volt és vissza is megyek hozzá majd kontrollra. Láttam rajta, hogy tényleg szeretne segíteni...csak...
 
Ahová végül eljutottunk, az az L-Thyroxin, napi fél tabletta, mellette Inofolic napi 2x1. Heti 3x mozgás, kevés szénhidrát (szóval a szokásos)
1 hónap múlva kontroll. Ekkor vinnem kell véreredményeket is, pld: TSH, T3, T4, prolaktin...stb. de beutalót azt nem kaptam. MIÉRT? Magánrendelés keretében a szakorvos receptet felírhat, de nem adhat beutalót? Azt mondta, hogy vagy írassam fel a nőgyógyászommal, mert a körzeti doki ezeket nem kérheti, vagy fizetősben csináltassam meg. Újabb mutatvány az egészségügyben, amit nem értek és nem tudok kezelni....eggyel több ok, hogy kerüljem a magánrendeléseket...
 
Mindenesetre várom a csütörtököt és próbálom tartani magam, nem csak erősnek látszani, hanem annak is lenni...
 



12 megjegyzés:

  1. Igen, sajnos a magánintézmények orvosai nem adhatnak beutalót :( Krizsa doki sem tudott adni, magadnak kell tudni intézni, hát ezért is mentem én félig fizetősen.

    Endo dokit nekem is jó lenne találni, aki profi, nehéz, eddig nem hallottam én sem, ki lenne a tuti.

    Azért még tesztelj holnap is mindenképp!

    A ciszta miatt ne aggódj, tényleg, ahogy jönnek, úgy mennek, pár hét alatt. A ciszták között is van sokfajta, ez a sárgatest-ciszta a stimulációk velejárója lehet. Nekem 1 hónap fogamzásgátlóval hozták helyre akkor, amikor nem voltam terhes. Pl. itt olvashatsz a sokféle cisztáról amúgy, engem ez nyugtatott meg: http://www.hazipatika.com/betegsegek_a_z/petefeszek-cisztak/197

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi nagyon :-) Én amúgy egy Kecskeméti endo dokiról hallottam nagyon jókat és itt Budapesten pedig Major Juditot ajánlották nekem annó. Lehet hogy hozzá kellett volna inkább mennem....

      Törlés
  2. En is akarok majd endo dokit keresni ugyhogy szoljatok ha talaltok jot.
    Ami az ejszakai izzadasokat es hoemelkedest illeti nekem is ez van es mostmar lassan fel evre az utobbi gyogyszerezestol annak nem lehet a mellekhatasa.
    En mar lassan kezdem elhinni hogy lehet tenyleg a stressz okozza?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezen már én is gondolkodtam. A körzeti orvosom szerint ezt úgy lehet letesztelni, ha nyugtatót szedsz. Nekem pont ezekre fel is írta. Azt mondta teszteljem le, hogy mellette is vannak-e ezek a tünetek. Ha nem , akkor idegi az egész. Ha igen, akkor tovább kell lépni...Nem mertem kipróbálni....félek a nyugtatóktól....

      Törlés
    2. Nem akarlak rabeszelni nehogy felreerts, de en egy idoben (evekig) szedtem Xanax-ot. Nem nekem volt felirva (azert mert sose voltam az a korzeti dokihoz jaro tipus, ilyennel meg hogy "stresszes vagyok" nemnagyon van kihez menni. Mindenesetre, Anyukamtol, Hugomtol, baratnoktol, kolleganoktol mindig kaptam (aki tudtam hogy szedi kertem hogy irasson fel picit tobbet) es ha nagyon stresszes voltam bevettem. Ettol tudtam aludni. Sose szoktam ra, azaz akkor szedtem par napig ha rossz idoszakom volt. De en sose mertem magamnak kerni hogy emiatt menjek el dokihoz.
      Vannak amugy gyogynoveny alapu enyhe nyugtatok is, azok mondjuk nekem sose hasznaltak...

      Törlés
    3. Most vettem én is nyugtató teakeveréket.....

      Törlés
  3. Halihó!Nagyon sajnálom a tesztet, meg azt is, hogy csalódott vagy az endo doki után:( de szerintem jó, hogy elmentél, felírta az L-Thyroxint, az meg tényleg kell. A kecskeméti dokihoz, vagy Major Judithoz nem tudsz menni akkor már kontrollra? Hátha szimpatikusabb lesz, és az sokat számít azért. Remélem a Káali után kicsit feltöltődsz és több választ kapsz majd ott. Szorítok.

    VálaszTörlés
  4. Köszi, nekünk két nap múlva lesz az első Kaális élményünk, remélem bíztató lesz és kicsit segít összerendeznem magam :-)

    VálaszTörlés
  5. Kopp-kopp, csak érdekel, mi újság veled? :) Teszteltél végül újra? Ma voltatok, vagy holnap mentek a Kaáliba?

    VálaszTörlés
  6. Kedves vagy :-) Igen teszteltem, de negatív let, azóta meg is jött. Tegnap voltunk Krizsa dokinál, hamarosan elkészül róla a bejegyzés is.

    VálaszTörlés
  7. Várjuk:) Gondoltam Rátok ismeretlenül is:)

    VálaszTörlés