2014. március 6., csütörtök

Laktóz és tenyésztés eredmények

Ma reggel bementem a Kórházba a laktóz eredményért, mert letelt a két hét. Azt mondták, hogy sajnos még nem áll rendelkezésre. Kicsit furcsállottam a dolgot, ezért felvettem a kapcsolatot a GenoID Kft.-vel. A telefon folyamatosan foglalt volt, ezért írtam e-mailt.
Meglepően gyorsan és kedvesen reagáltak, sőt kifejezetten örültek, hogy jelentkeztem, merthogy a leleteim már készen vannak, de a kórház nem tüntette fel a beküldő intézmény és a vizsgálatot kérő orvos nevét, ezért nem tudták, hogy hová kell kiküldeni azokat. Ez azért picit túlzás, mert el sem tudom képzelni, hogy beérkezik egy vérminta és nincs ott, hogy melyik kórházból...na meg ott a nevem és az adataim, akkor miért nem küldték nekem...
 
De nem is ez a lényeg, hanem hogy megadtam a kért adatokat és két órán belül meg is kaptam a leleteimet. Azért írom többesszámban, mert a tenyésztés eredményét is megkaptam. A kórházban azt mondták 2-3 hét ez a vizsgálat, a laktóz pedig 2 hét. Ehhez képest a laktóz már készen volt február 26-án (vérvételtől számított 6 nap) és a tenyésztés pedig március 04-én (mintavételt követő 5. nap).
 
Nem igaz, hogy nekem kell figyelnem és utánajárnom mindennek. Ha az ember nem veszi kezébe az irányítást, akkor elfolyik minden és mindenki...te pedig le vagy tojva nagyívben!
 
 
Laktóz:
1. allél: T
2. allél: C
fenotípus: laktóztoleráns
 
Összességében 3 csoport van. 1.: kizárt a tejcukor-érzékenység, 2.: nagy valószínűséggel nem áll fenn, 3.: laktózintolerancia.
 
Az én eredményem a 2. csoportba tartozik, tehát nagy valószínűséggel nincs ilyen érzékenységem és a szervezeten jól bontja a tejcukrot. Azt gondolom, hogy ezzel nem kell foglalkoznom...
 
Tenyésztések:
Chlamydia: negatív
Mycoplasma: negatív
Ureaplasma: POZITÍV!!!!!!! (+) < 10.000 kórokozó/minta
 
Egy kicsit kiakadtam. Legfőképp azért, mert nekem korábban volt már ilyen, de kaptam rá egy csomó antibiotikumot. Azóta azt gondoltam, hogy rendben vagyok. Tévedtem...most vagy a gyógyszer nem hatott, vagy visszafertőződtem...
 
Nem is tudom mi a fenét kezdjek ezzel azon kívül, hogy viszem 20-án Krizsa dokinak.
 
Az ureaplasma inszemináció esetén is akadályozza a teherbeesést, vagy csak spontán próbálkozásnál?
 
Azt gondolom, hogy ez attól függhet, hogy az ureaplasma csak a méhnyaknál van, vagy feljebb a méhben is. De ezt ki tudja??? Vagy ez butaság?





15 megjegyzés:

  1. Jaj en sajnos nem tudom mi az ureaplazma. Annyira gaz hogy nalunk semmi tenyesztest nem csinalnak!
    Csak rakszurest. Most probaltam kerni a haziorvost (itt o csinalja a rakszurest) es kerdezte miert van valami panaszom? Mondtam nem. Hat akkor nem csinalnak.
    Hazudoznom kellett volna valamit basszus.
    Na mindegy ezt azert irom mert mivel nalunk semmi ilyesmi nincs (IR es pajzsmirigy se meg olosejtek se meg az a kitudja milyen tobbszaz dolog se amit otthon csinaltathatsz magadnak maganuton) van egy olyan halvany sejtesem hogy ezek nem biztos hogy akadalyok igazan. Persze en is megcsinaltatnek mindenfele vizsgalatot ha tehetnem, csak megnyugtataskent mondom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem is tudom mi a jobb, ha nem néznek semmit és azt gondolod minden rendben van, vagy csinálnak egy halom vizsgálatot, amely során tuti hogy találnak valamit, amin utána lehet aggódni...

      Törlés
  2. Jaj, tud valaki neked és a férjednek is mihamarabb megfelelő gyógyszert felírni? Bár nemsokára Krizsa doki is val'szeg megteheti.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt hiszem, hogy az inszem miatt inkább megvárom Krizsát...

      Törlés
  3. Szia, nekem ugyanabban az intézményben, ahova jársz, csak chlamydia vizsgálatot kértek mind inszemhez, mind a lombikhoz. Szóval lehet, hogy nekem is volt, mégis gond nélkül megcsinálták...

    VálaszTörlés
  4. Szia, nekem is pozitív volt májusban az ureaplasma, de azt mondta a dokim, hogy ez nem számít (gyógyszert sem kaptam rá!) és azóta már két! inszeminációm volt, melyből a második korai vetéléssel végződött. Most intézetett és orvost váltottam, nemsokára megjön az új tenyésztés eredménye, amire nagyon kíváncsi vagyok, ugyanis a neten egy csomó helyen azt olvastam hogy ez a baktérium meddőséget, vetélést okozhat. pl itt http://www.harmonet.hu/te_en_szex/56122-vetelesig-tunet-nelkul-a-mycoplasma-es-ureaplasma-bakteriumok.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom! Honnan hová mentél? (Intézet) Az új orvos komolyan veszi? Kapsz majd kezelést? Én sok rémséget olvastam erről :-(

      Törlés
    2. Versys-rol valtottam a BMC-re. Remelem komolyan veszi...Zeke dokit kaptuk, de csak most lesz majd vele az elso stimus konzultacionk. Amugy a Versys-t nagyon nem ajanlom senkinek, tenyleg csak a penzre hajtanak...

      Törlés
    3. Mi is voltunk a Versysbe, de horror árak voltak...így inkább a SOTÉN kötöttünk ki...két hét múlva a Kaáliba van időpontunk. Jó lenne, ha nem kéne már elmenni. Kiváncsi vagyok mit mond neked az új doki. Majd elmeséled? A Te történeted olvasható valahol?

      Törlés
    4. :) megfordult a fejemben hogy csinalok en is egy blogot, de egyelore maradok nevtelen es igy olvaslak titeket :) sajnos nagyon sokan jarunk hasonlo cipoben...

      Törlés
    5. Én bíztatlak az írásra! :-) Jót tesz, legalábbis nekem. De csak addig, amíg nem gondokozol azon és azért nem írsz le valamit , mert a többiek mit gondolhatnak....A blog a tiéd, rólad szól és miattad (magadnak) készül :-)

      Törlés
  5. Na szia! Most találtam rád. Én BMC-s vagyok,s nekem is pozitív lett az ureaplazma vizsgálatom kevesebb mint 10.000 korokozó számmal. Amire az itthoni nőgyógyászomtól kaptam én is és a párom is sumamed s 500-as kapszulát,két szem van benne, s egyszerre kellett a ketőtt bevenni, s hozzátette ne ijedjek meg,mert ez minden 2. nőnek van. Ez október végén volt, s január elején megismételtettük a szűrést, ami ismételtem pozitív volt. Én igy mentem a 3. lombik előtti konzultációra. A lombikos dokim azt mondta, hogy mivel mind a kétszer 10.000 alatti volt a korokozó szám,azt mondta a doki,nem is kell vele foglalkozni,ez csak azt jelenti,hogy valaha átestem rajta,s a genoid laborban annyira érzékenyek a vizsgálatok,hogy a szétesett korokozó maradványokat is kimutatják. Én találtam valahol olyan hozzászólást akkor, hogy tízezer alatti korokozó számmal a Krizsa doki se foglalkozik,max antibiutikumot ír fel, a stimuláció alatt. Még annyit, hogy én nagyon kutakodtam e miatt, s nagyon sok helyen azt találtam, hogy 10.000 alatti kórokozó számmal nem foglalkoznak a dokik,s bár igaz nőknél tünetmentes,de ha neked van és éltek házaséletet a pároddal,nála viszont nem tünetmentes, véres fájdalmas gyakori vizelés, a húgycsőnyilás kivörösödése, égő,csípő érzés. Szóval ha semmilyen tünetet nem tapasztaltok,akkor nyugi van. Nézz utána a neten,nagyon sok mindent lehet róla találni.

    VálaszTörlés
  6. Köszi, korábban én is Sumamedet kaptam először, aztán másfajtát. Kiváncsi leszek mit mond majd Krizsa doki. Addig nem hiszem, hogy mélyebben fogok ezzel foglalkozni...

    VálaszTörlés
  7. Mennyi van meg neked a tesztig U2? Mar izgulok, van valami hir??

    VálaszTörlés
  8. Jajj FElla, olyan aranyos vagy :-)!!!! Köszönöm. Szóval hétfőn lesz az első teszt, ami az inszem után 14 nappal van, de ciklus szerint még csak a 26. nap. A mensi elmaradtát tutira nem tudom kivárni, ismerem magam....szóval 26. napon kezdem :-) És már nagyon izgulok...

    VálaszTörlés