2014. február 15., szombat

Történések mell-esleg

Ez a hét elég mozgalmas volt munka fronton. Nem tudom min alapszik és minek a függvénye, de a munkám mennyisége és minősége olyan rapszodikus. A január már-már unalmas volt, de a február határozottan pörgős. Aminek azért nagyon örülök, egyrészt mert gyorsabban telik az idő, másrészt pedig így "hasznosnak" érezhetem magam.

Nem tudom kinek mi a tapasztalata a stimus és a gyógyszermentes hónapokról, de most valahogy sokkal rosszabb...nagyon sírós lettem, tiszta feszült vagyok, semmi sem jó és úgy érzem nem szeret senki és én sem szeretek senkit. A testem visszakaptam ugyan, de a lelkiállapotom és hangulatom csapnivaló. Nem tudom melyik a rosszabb, ez, vagy úgy érezni, mintha más testében élnél...de a szíve tele van szeretettel. Én inkább az utóbbit választom, mert harmonikus lélekkel sokkal könnyebb túllépni a testi tüneteken.

Az éjszakai izzadásaim sokkal elviselhetőbbek lettek három nappal ezelőttig. Tegnapelőtt 3x kellett átöltöznöm az éjszaka. Nem nagyon tudom már követni, hogy mi a kapcsolat a Bromi és az izzadás között, hiszen tegnap megint nem vettem be és mégis volt, bár enyhébb, mint előtte lévő nap.

Továbbra is biztos vagyok abban, hogy ebben a ciklusban a 8. napon ovuláltam, hiszen az LH-m azóta is csak lapít valahol alattomosan. Folyamatosan ovutesztezek, de semmi. Ma volt az utolsó tesztnapom. Holnaptól nem kell már pohárba pisilnem....

A hét valamelyik napján volt egy kiborítós napom. Nem másokat borítottam ki és le, hanem dolgokat :-) Kezdtem a reggeli 2 dl vizelettel, majd folytattam a reggeli kávéval, az elmosogatott edényekkel, egy teljes üveg olivaolajjal (organikus extra szűz...kicsit sem voltam ideges, mikor 200 darabra robbant szét és 7 dl olajat kellett felnyalnom a konyha kövéről......) és sorolhatnám. Néha úgy érzem, hogy P.-nek igaza lehet amikor ügyetlennek gondol....De csak néha!!! Ilyenkor inkább peches vagyok és dekoncentrált szerintem és nem kétbalkezes! Legalábbis szeretném ezt hinni....:-)

Nem mellesleg a melleim azóta is folyamatosan fájnak, feszülnek. Kb. már 10 napja. Ez kicsit sok és tuti nem premensis tünet. Nem tudom mitől lehet, illetve inkább mitől tarthat ilyen hosszú ideig.

Az epe- és májtisztításom remekül sikerült, fellelkesedvén, még múlt héten elkezdtem a béltisztítást útifű maghéj-porral. Leginkább az vált be, ha joghurtba keverem, mert italba keverve olyan lesz, mint egy híg tejbegríz. (saját tömegének 20-szorosát képes megkötni). Esküszöm azon gondolkodtam, hogy a főzelékek sürítéséhez használt barnarizs- , vagy teljes értékű zab-lisztemet simán lecserélhetném erre. Lehet, hogy ma ki is próbálom ezt a felhasználási módot. 3 hétnél tovább azonban nem szeretném csinálni, mert ezt inkább kúraszerűen javasolják. (még szerencse)

Vesetisztítást szeretnék még, ehhez összeírtam milyen gyógynövényeket gondoltam és lehet, hogy megkérem Julikát, a füvesasszonyt, hogy állítson össze nekem valami tea-keveréket. Így talán többet fogok inni, mert a folyadék bevitelem kb. a reggeli koffeinmentes kávémra korlátozódik. És ez nem jó, nagyon nem. Gyerekkorom óta így van, egyszerűen nem tudok átállni az ivásra, hiszen szinte sosem vagyok szomjas. Ezt az érzést valahogy nem ismerik fel a receptoraim...

Jövő héten megyek laktóz intolerancia és IR vizsgálatra. Köszönöm ezúton is Heniiii-nek a tanácsokat, én is ott csináltatom meg ahol ő. Már meg is vettem a finom kis glükózomat.

A kromoszóma vizsgálattal megvárom Krizsa dokit és mint kiderült, glutén vizsgálatot csináltak nekem az ÁEK-ban, a Nemes doki féle vizsgálat során. Így remélem minden rendelkezésre áll majd március 20-ra, mire megyünk a Kaáliba. 
Amúgy nekem, amióta ezt az egészet elkezdtük, csak citológiát csináltak, de specifikus tenyésztést - amiről sokan írtok, pld: urea és micoplasma, clamydia, stb - nekem nem csináltak és a SOTÉ- n nem is kérték. Ez kellett volna???

Gyanús, hogy szerda lesz a vizsgálatok napja, de még nem biztos, a munkámtól függ. Mivel az IR 120 perces, így legalább 2 órát késni fogok, majd meglátom melyik nap fér ez bele...

A munkahelyem és a főnökeim nem tudják, hogy projektben vagyunk és kezelésre járunk. A vizsgálatokra rendszeresen "ellógok", de még sosem volt baj belőle. Tavaly, mikor elkezdtük a programot, egyeztettem időpontot a főnökömmel egy közös vacsira, de lemondta és utána sem sikerült olyan időpontot találni amire el tudott volna jönni. Így úgy gondoltam, hogy ez egy jel, nem kell róla tudniuk egyelőre....amíg még meg tudom oldani,hogy ne legyen gond, hogy vizsgálatokra járok. Eddig simán megy, de kicsit bűntudatom van. A legfőbb főnököm, jó barátom, annó együtt végeztük a jogi egyetemet. De amióta együtt dolgozunk, sokkal kevesebbet találkozunk. És nem csak (tudom, éssel nem kezdünk mondatot :-)) magánéleti szinten, hanem egyáltalán. Néha 2 hetet kell várnom, hogy bejussak hozzá 3 percre...munkaügyben...de ez nem az ő hibája, hiszen NAGYON fontos emberke. Csak miatta vagyok a közszférában és adtam fel átmenetileg az önálló ügyvédi pályát. Persze a pénz is szempont volt azért....ő túl jó és túl tisztességes ember ahhoz a munkához, amit végez...ezért is szeretem!

A héten színházban voltunk, még decemberben szerveztem össze pár kollégám és barátom. Boeing, boeing, leszállás Párizsban c. darabot néztük meg a Tháliában. Hát komolyan mondom zseniális volt. (Bár én Pindroch Csabától vártam sokat, mégsem ő vitte a pálmát alakításban...:-)) Mindenkinek ajánlom. Ez egy olyan darab, ami kivétel nélkül a pasiknak is nagyon tetszett, bár őket biztos a téma maga, másrészt a "modern" poénok tüzelték fel. :-)

Arra gondoltam, hogy most A férfiagy c. egyszemélyes vígjátékra (Csányi Sándor ) szerzek jegyeket a csajoknak. Egy igazi csajos este lenne, vacsival, koktélokkal, csacsogással és Csányival :-) Nekem tetszik :-)

A színház előtt voltam fodrásznál, most elég rövid, fiatalos lett a frizurám. Mindenkinek nagyon tetszett, csak nekem kevésbé. Főleg azért, mert nem ilyenre gondoltam, de ezt rajtam kívül ugye senki sem tudja  :-) Legutóbb nem az én fodrászom vágta a hajam, - mert hosszú időre lebetegedett szegény - hanem egy másik, de nagyon jó lett. Olyat szerettem volna újra, de nem jött össze.
Mint kiderült, a fodrászom azért nem dolgozott több, mint 3 hónapot, mert agyvérzést kapott. Semmi baja sem volt, a szokásos hétköznapi, folyamatos stresszen kívül nem érte semmilyen (sokk)hatás, vagy trauma, vagy bármi, ami kiválthatna ilyet. Talán pár évvel lehet nálam idősebb. Azért ez rémisztő, hogy bármikor, bárhol minden előjel nélkül beüthet a krach. 

Valentin nap keretében tegnap beültünk egy étterembe romantikus vacsira. Sokat beszélgettünk olyan dolgokról, amiket P. nem szokott megosztani velem. Ezek főleg üzleti-anyagi dolgok. Ez nagyon jól esett és mint kiderült, hétfőn megy tárgyalni a cég telephelyének eladásáról. Ezen azért kicsit kiakadtam, azt sem tudtam, hogy áruljuk...Persze ezen sem csodálkozom, hiszen ismeri erről a véleményem, miszerint nem támogatom az eladást, tekintve hogy ez az egyetlen "értékes" és értékálló vagyona a cégnek. Pusztán befektetésnek is tökéletes. A legfőbb előnye, hogy kiváló helyen van bármilyen üzleti vállalkozáshoz. Szóval azért annyira nem vagyok boldog, de ez az ő családi cégük, azt hiszem nem szólhatok bele.... 

Két hét múlva wellness-elni megyünk, már nagyon várom.  Úgy terveztem, hogy addig leadom azt az ominózus 4 kg-ot, ami az elmúlt pár hónapban szaladt fel. Múlt héten 52,6 kg. voltam, ez már egész jó.Valójában 50 szeretnék lenni :-) Figyelembe véve a tisztításokat és a diétámat, legalább 52 kg-ra számítottam. Ehhez képest kereken 54 kg-ot mutatott ma reggel a mérleg. Azt hittem rosszul látok, teljesen összetörtem. Mi a fenének erőlködöm ezen az egészen, ha a marha nagy odafigyelés, minimális kalória és tisztulás, sport és szauna mellett hízom 1,4 kg-ot egy hét alatt???????? Tegnap valóban nem volt túl diétás a Valentin napi menü, de azért ez csak egyetlen étkezés a héten.... Ilyenkor úgy érzem, hogy teljesen feleslegesen vonok meg magamtól finom falatokat, hiába figyelek oda, és tartóztatom meg magam, semmi értelme. Jól kiborultam és sírva fakadtam.

Jelenleg egy tál kesudió-t majszolok, amit még Sri Lankáról hoztunk novemberben. November óta sosem fért bele az étrendembe...Hát most nem érdekel! És ha kell, megeszem mind az 500g-ot! Nem lesz bűntudatom :-)  Bár ahogy magamat ismerem, ez lesz a reggeli-ebéd-vacsorám.....











4 megjegyzés:

  1. Jó sokminden történt veled! :) Az utifűmaghéjjal én is kúráltam már magam :)

    A SOTE tényleg nem kér bakteriális tenyészetet, valamiért ott sokkal kevesebb dolgot zárnak ki a alapból, nem igazán motiváltak a sikerre, ők gondolom fejkvótára kapják az EÜ/ TB támogatást, nem sikeres terhesség után, ezért teljesen mindegy, meddig jár oda az ember lánya.

    A munkahelyemen akinek nem akarom elmondani, miért hiányzom, általános, de orvosi indokot mondok, pl. szimpla orvosi kontrollt, éves rutinszűréseket - ami részben igaz is.

    Jaj ez a hízás dolog nálam is volt így, hiába vigyáztam. Mondjuk nem sportoltam olyan intenzíven, mint szerettem volna. Most szinte ugyanúgy vigyázok, néha bűnözéssel, amikor kikerülhetetlen, de nem tudok hízni, sőt, most az inszem + rövid terhesség + műtét miatti sportmentes várakozásban is lentebb ment - de ugye nekem az IR gyógyszer teszi ezt, aminek köszönhetően az étvágyam is sokkal kisebb ugyanolyan energiaszint eléréséhez. Marha kényelmes ám így, és a tudatomat is felszabadította a kényelmesebb, könnyebb érzet, amit a -8,5 kg-nak és az étvágy csökkenésének köszönhetek. 3 hónap alatt lement szinte az egész, ami 2 év alatt jött fel, ebből is az utolsó hónapokban volt nagyon durva. Ha ezt előre valaki mondja, el sem hiszem, van ilyen. De azért remélem, neked teljesen normális lesz a 3 vagy 5 pontos cukor és inzulinmérésed! Még így is sokkal könnyebb vagy! :)

    VálaszTörlés
  2. Heni, már megelőzött...de nem is baj, mert ő sokkal átfogóbban tud írni az ilyen dolgokról!
    A csajos estén lazulj, a wellnessben meg pláne(mondom ezt én...)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg jó sok mindent tervezel/terveztél az elmúlt időszakra! A lazítás pedig mindenkinek kijár!!

    VálaszTörlés
  4. Hetvegen nem olvastam (es raadasul nalunk hosszu hetvege volt), a "kiboritos" napodra reagalnek. Ez stressz, feszultseg. Nekem meg par eve egyszer volt egy olyan hetem hogy a vadiuj konyhankban nem tettem a kavefozo ala az edenyket amibe kifolyna a kave. Konyhaszekreny, fal minden tiszta kaves lett. 1 heten belul 3X fordult elo velem reggel. Harmadik alkalommal emlekszem leultem es kb 20 percig zokogtam (szerencsere egyedul voltam otthon) mielott nekialltam a majd egy oras takaritasnak. Viszont annyira rendbejottem ettol a nagy sirastol hogy egyuttal ki is jott a feszultseg.
    Ivasra azt az egyszeru modszert tudnam javasolni, hogy uvegben odaviszed reggel az iroasztalodhoz amennyit meg ekll innod, es folyamatosan toltesz es iszod. Ha meg kell varni amig szomjas leszel hogy felalj kimenj a konyhaba - ugy nehez.

    VálaszTörlés