2014. február 19., szerda

Vizsgálatok

Ma reggel elmentem és tanácsotokra megcsináltattam a terheléses cukor- és inzulin rezisztencia vizsgálatot. 3 pontosat, (0, 60, 120 perces) remélem indulásnak elég lesz. A cukor elvileg holnapra kész, de az inzulin csak szerdára. Nem tudom, hogy a cukor eredményekből le lehet-e már vonni következtetéseket holnap....ehhez nem értek.....
 
Emellett laktóz intoleranciára is levettek vért, az két hét múlva készül csak el.
 
Ha készen lesz, az összes cukor-eredményem közzéteszem, segítsetek majd légyszi az értékelésben :-)
 
Hogy teljes legyen a Kaális paletta, jövő keddre bejelentkeztem nőgyógyászhoz a bakteriális tenyésztés miatt. Tudtok segíteni, hogy mit kell nézetni? Chlamydia, Ureaplasma, Mycoplasma? Ezt a hármat? Ezeket csak fizetősben lehet megcsináltatni?

9 megjegyzés:

  1. Tutti megszakérti mindenki a leleteid! :) Sajna a nőgyógyászati mintavételek fizetősek.

    VálaszTörlés
  2. 2 bejegyzést írtam ezt a témát érintve:
    1) konzultáción először elhangzottak listája: http://hellopetesejt.blogspot.hu/2013_08_01_archive.html
    2) A vizsgálatok ideje alatti pontosítások: http://hellopetesejt.blogspot.hu/2013/09/vizsgalati-aktualitasok-2.html
    Igen, ezek csak fizetősek lehetnek, én ugyan el tudtam intézni az RMC-ben a menedzserszűrésemet kiváltva, amit a cégünk ad, de ott nem lett volna olcsó, ha nekem kell fizetni. Egyik ismerősöm viszont itt vizsgáltatta meg, ahol barátibbak az árak, kérj esetleg több helyről ajánlatot:
    http://www.medaesthetica.hu/nemi-betegsegek-szurese//

    VálaszTörlés
  3. Szerintem is véleményezzük, már mindenki szakértővé válik:) Szerintem a cukorból is le lehet vonni következtetéseket, de nálam változó, hogy melyik orvos min akad fent. Ha rossz a cukrom azon, ha jó a cukrom, akkor az inzulin nem elég jó, pedig az a fontos, a cukor meg nem számít stb...A Kaáliban meg nem akadtak fent egyiken sem. Szóval nem mindig értem én sem, mi a jó:)
    Igen, nekem ezt a 3-at kérték a Kaáliban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért az bíztató, hogy a kórházban elkészülnek neked tb-s alapon a tenyésztések. Hátha nekem is sikerül...Mi 10 nappal később megyünk a Kaáliba, mint ti :-)

      Törlés
    2. Igen, gondolok rátok:) László Ádám nődokinál voltam, ha esetleg meg akarod próbálni:)

      Törlés
  4. Nekem a körzeti nőgyógyász ingyenesen kiírta:)

    VálaszTörlés
  5. Köszi Csajok!! :-)

    Nagyon kiváncsi leszek az eredményekre (apai ágon gyakori nálunk a diabétesz). A lakóhelyem szerinti kórházba megyek, sztk-s nőgyógyászhoz a tenyésztések miatt. Hátha ki tudja írni legalább egy részét. Heniiii már olvastam a vizsgálatos bejegyzésed, onnan jegyzeteltem ki a listát:-)
    Gyanítom amúgy, hogy nem fogom megúszni fizetés nélkül...

    VálaszTörlés
  6. szia,
    nekem csak chlamydiát kért a Bp-i Kaáli... Üdv: Kata (ja, és igen, magánnőgyógyász csinálta, kemény pénzért, mert a körzeti nőgyógyászhoz úgy 4 hétre!! kaptam időpontot)

    VálaszTörlés
  7. Szia,
    Sajna nekem is fizetni kellett volna a területileg illetékes kh-ban mind3 vizsgálatért, és nem mellesleg nem lett volna olcsóbb, mint a Kaáliban. Ezért én ott vetettem le Krizsa dokival.
    De reméljük, Neked szerencséd lesz!

    VálaszTörlés