2014. október 20., hétfő

Új időpont! Új ciklus?

Pénteken amint tudtam a Hcg eredményt, felhívtam Krizsát. Délután vissza is hívott, de nem nagyon beszélt a részletekről. Annyit mondott, hogy szerinte rossz minőségűek lehettek az embriók....és hogy nagyon sajnálja...
Nem mentünk bele, megbeszéltük, hogy kérek időpontot november végére és majd akkor megbeszéljük a folytatást. Így is történt, szombaton kaptam időpontot november 28-ra. Szóval nem lettem okosabb.

Minden gyógyszerről leállított (kivéve: letrox) és azt mondta, hogy meg fog jönni. Idáig még semmi. Ez már a 4. utro mentes napom, ami a ciklusom 33. napja. Valami nem stimmel, engem a mensi nem szokott megváratni...bár utro-t sem kaptam még. Szerintetek ez normális?

Mindenesetre P. berendelte az újabb 100 db-os DHEA-t a következő projekthez és vagy 30 db ovulációs tesztet. Próba-szerencse.

18 megjegyzés:

  1. Szerintem késhet nyugodtan ettől még ne ijedj meg előbb-utóbb meg fog jönni csak nagyon taccsra vágja a hormonrendszert ez a sok szar gyógyszer.
    Igen, rossz embriók. Mindig ezt mondják kivéve beültikor akkor mindig gyönyörűséges 'A' kategóriások az embriók.
    Nekem a tavalyi saját és az idei donor blasztom között kinézetre tutira nem volt különbség, és a biológus is pont úgy dícsérte tavaly mint idén.
    Az viszont hogy a tavalyi beültikor hullott a hajam, deformált volt az arcom a pattanásoktól, görcsökben fetrengve mentem be a transzferre, idén meg alapvetően jól voltam inkább félelem volt bennem a hosszú méhnyálkahártya építés miatt mint fájdalmak, mérgezésre utaló jelek (hajhullás, pattanások) meg egyáltalán nem voltak az elég nagy különbség...
    Szerintem érdemes végig gondolni végig beszélni hogy az időzítés jó-e.
    De amúgy én továbbra is PGD párti vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazad van, pont így történt....nekem is ezt mondták beültikor. Ez a PGD egyre jobban izgat....

      Törlés
  2. Próba, szerencse, tényleg szorítok. Amúgy meg fog jönni, egyetértek Ellával, de ez a sok gyógyszer odatesz, az tuti. Nekem miután kicsit "rendeződött" az IR, mindig megjött 31 napra, mióta inszeminálnak, hát örülök, ha egyszer végre megjön valamikor.Pedig csak inszem. Bele sem merek gondolni, mi lesz itt a lombiknál....Na, mindegy, az tuti, hogy nagyon megy drukk az ovi teszteknek, vagyishát persze Nektek!!!:) Jelentkezzél majd hamar...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sem az inszemekkor, sem az előző lombiknál nem késett. Ezért vagyok kicsit tanácstalan....Szóval nekem idáig nem volt eltérés az inszemes és a lombikos stimu között. Köszi a drukkot, ma meg is jöttek a tesztek :-)

      Törlés
  3. Én az örök optimista...nem gondoltál még egy vérvételre HCg-t nézni? A bizonytalanságot sajnálom, szerintem olyan sok mindenen múlik a teherbeesés egy adott ciklusban, akár normál, akár asszisztált eljárásról van szó, nem biztos hogy a peték minőségére kéne fogni a sikertelenséget, bár nyilván erre a legegyszerűbb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pénteken, Et + 14-en nézettem Hcg-t és 0.1 lett :-(

      Törlés
  4. Lehet, hogy tényleg mégegy hcg-t meg kellene nézni? Nem tudom, nekem Utro mellett is mindig pontosan megjött, amikor negatívakat teszteltem, pedig sehol nem volt akkor még az új stimu, és maguktól a petéim nem cselekedtek következő ovura. Ugyanakkor Krizsa nemigen téved. Pár nap türelem, ha túl sok idő telik el, hívd fel őt újra, mit javasol.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is, ahogy Pinkmannak írt fenti válaszomban olvashatod, mindig pontosan megjött akármilyen kezelés előzte is meg. És egyébként nekem még 1 napnál többet soha nem késett a mensim. Gondoltam én is újabb vizsgálatra, de asszem csak tesztelés lesz belőle.Bár a pénteki Hcg eldöntötte szerintem ezt a kérdést....Köszi a tanácsot, ha a héten nem jön meg, fel fogom hívni Krizsát. :-)

      Törlés
  5. És bizony baromira sajnálom, soha senki nem regélt a PDG-ről, míg nem talált meg a blogomon keresztül valaki, aki felhívta rá figyelmem. Szóval csakis PDG szűréssel megyek én is lombikra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem tudtam róla, hogy van erre lehetőség. A Versysben mondták, de olyan áron volt, hogy ki is szelektálta az agyam. Amúgy ott azt mondák, hogy ők végzik egyedül. Krizsa sem említette. A következő lombikra azért utánanézek ennek...teljesen felcsigázott a téma.

      Törlés
    2. Szia U2, nekem is késett az utrotól, kb 3-4 napot, szóval tuti neked is megjön nemsokára. Nagyon bírom én is ezeket a kijelentéseket, h rossz minőségű volt a petesejt. Nekem a 2-3 sejtesre is azt mondta a biologus, h milyen szép. Negativ tesztkor meg a doki közölte, h már kint leálltak a fejlődésben!!! Na mindegy, most már a szépre gyúrunk mi is! :)
      DHEA-val kapcsolatban, nem néztek neked mostanában hormont? Nekem hétfőn lett kész a a vv eredményem, másfél hónap DHEA szedés után nagyon megemelkedett a DHEA szintem, ezen kivül csillagos lett a tesztoszteron és progeszteron szintem is és az ösztrögén szintem is épp határeseten van...Most nem tudom mit csináljak!? Tegnap voltam Tapolcán, vasárnap kezdem szúrni a Suprefactot (leállítót) és kb 1 hónap múlva leszívás....
      Ganyu voltam :)

      Törlés
    3. Megint én :) Amiről a múltkor beszéltem, h nálunk van kamerás megfigyelés az intézetben: Ez a videó sorozat Tapolcán készült, a 4. részben (első napok a lombikban) benne van, h milyen is ez.
      http://www.babadoktor.hu/meddoseg_kezelese_lombikprogram/elso_napok_a_lombikban_-_4resz.html

      Törlés
    4. Szia Ganyu! Nem, nem néztek semmilyen hormont. Sőt, a Kaáliban még SOSEM néztek semmilyen hormont. Amit vittem az elején az jó volt, újat sosem kértek, még a kezelések során/alatt sem. Én csak AMH-t nézettem, ami nekem 0,1ről 1,16-ra nőtt, de mást nem nézettem. Gondolod, hogy ezek az eltérések nálad a DHEÁ-tól lehet? Szerintem ne csinálj semmit, vasárnap kezdd a suprefactot és MINDENT BELE. Ezen most ne aggódj szerintem. Aztán nehogy eltűnj! :-)

      Törlés
    5. Ez a videó tök jó :-) Meg fogom kérdezni, hogy az itteni Kaáliban csinálnak-e ilyet. Köszi és Drukkolok!!!!

      Törlés
    6. Szia U2, szeritnem igen, a DHEA emelte meg a tesztoszteron szintem, amit már előre sejtettem, az iszonyatos pattanásokból, amik rámjöttek :( Végül úgy döntöttem akkor, hogy abbahagyom, mivel a magas tesztoszteron sem segítit a teherbeesést. Ma voltam Tapolcán, a múltkori vérvétel eredméynem: AMH:0,3! Másfél havi DHEA után. Persze nem tudom nyáron a lombik előtt mennyi volt (igy utólag már bánom, h akkor nem nézettem meg, a doki is csak tippelte akkor a Gonal adagom, lehet azért lett akkor katasztrófális, mert már akkor ennyi volt, és ahhoz képest meg kevés volt a Gonal), egy éve mindenesetre 0,8 volt. Szóval minden lombikkal csak csökkent. Holnap kezdem a Gonalt napi 6-tal, eléggé elkeseredtem, a hatalmas adag hallatán :( Te hogy vagy? Hány ciklust hagytok most ki?

      Törlés
  6. Akkor csökkent az AMH-d? Az nem jó hír....nekem egyelőre a stimuk óta nem tapasztalható csökkenés szerencsére. Bár nincs is mi csökkenjen, az a 0.16 olyan alacsony, hogy annál már csak a 0 kevesebb...:-( Én azért szedem továbbra is és mellé még barátcserjét, hátha.... Nagyon szurkolok, remélem minden rendben lesz nálatok. Milyen idős babókat fogsz visszakapni, ha minden rendben lesz? A napi 6 Gonal az mennyi? ÍÉn csak egységre tudom, nekem 300 egység volt, de hallottam már akinek 450. Ez mennyinek számít?
    Nekünk 28-ára van időpontunk a Kaáliba, akkor derül ki mikor folytathatjuk. Számításaink szerint ebből január előtt nem lesz semmi. Várakozunk, mást nem tehetünk.
    Mikor mész az első UH-ra?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, igen sajnos csökkent az AMH-m. Szerintem már az előzőre nagyon lecsökkent, és sajnos nem ennek megfelelő mennyiségű Gonalt kaptam :( 1 adag Gonal 75egység, igy most a 0,3-as AMH-mal 3 napig 450 egységet, utána 3 napig 300egységet. A doki csak ránézett az értékemre, és azt mondta, ilyen alacsony AMH mellett ennyi kell, hogy sok szép tüszőm legyen. Jövő csütrötökön kell mennem UH-ra, majd beszámolok, hogy alakulnak a tüszőim :)Azt még nem tudom tudom hány naposan kapjuk vissza őket, áltílában 3 naposan szokták, de ha szerdán lesz leszívás, akkor csak 2 naposan, mert szombaton nem dolgoznak. De biztos felajánlják majd az 5naposat. Szóval majd kiderül.
      A barátcserje mire jó?
      28-a mindjárt itt van! Az ünnepek miatt a december gyorsan eltelik, és pillanatok alatt itt a január is!! Addig meg kicsit tudjátok még tunningolni magatok! :)

      Törlés
    2. http://www.hellobaby.hu/index.php/ha-nem-joen-a-baba/item/157-bar%C3%A1tcserje-a-n%C5%91k-bar%C3%A1tja
      Ez adhat egy kis segítséget, hogy mi mindenre jó a barátcserje.
      Az jó sok, tényleg. Csak használjon és legyen sok egészséges tüsző. Nekünk nem ajánlották fel az 5 napos embriókat sajnos. De a következőnél, ha lesz és embrió is lesz, (lennie kell!!!!!!) akkor kérni fogom, remélem nem okoz majd gondot. Olyan hamar eltelik majd ez az egy hét és már ott fogsz állni a pocaklakóiddal :-) Jelentkezz mindenképp :-) Drukk, drukk!!!!

      Törlés