2014. október 15., szerda

Negatív

Megint nem sikerült, az eredmény: negatív


19 megjegyzés:

  1. Kimondhatatlanul sajnálom :( szívbéli hatalmas ölelés!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Annyira, de annyira sajnálom.... :(((((((
    (Pinkman)

    VálaszTörlés
  3. Neeeeeeeeeeeeeee! :(
    Nem korai? Hányadik nap?
    Ó, drága, annyira ölellek! 10-es teszt volt? Egyet csináltál?

    VálaszTörlés
  4. A teszt, vagy meg is jött? Sajnálom :-(((( Aztán nehogy feladd, legközelebb!!!!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm MINDENKINEK, két tesztet csináltam, az egyik 10-es volt. Ma vagyok 14 Dpo-n és Et+12-n. Nem, még nem jött meg, de lehet csak az utro miatt. Holnap , vagy pénteken azért nézetek egy Hcg-t vérből. Aztán ennyi volt....

    VálaszTörlés
  6. Ne tűnj el U2! Írj majd, nagyon várom! <3

    VálaszTörlés
  7. Hát nagyon nem így terveztem, én tényleg azt gondoltam hogy sikerülni fog neked, ha nekem is az UH. Elkeserít és felháborít ez mert mindenből egyre inkább arra jutok hogy bárhol is tart az ember ebben a folyamatban csak a nehézségek, kétségek és fájdalmak jönnek.Még az a kevés ember is akinek a végén sikerül annyi megpróbáltatáson kell átmennie és olyan keveseknek sikerül. Nagyon el vagyok keseredve miattad is, és mindenki miatt is. (Kivéve az a néhány ember aki épp jó track-en van de ki tudja ott is még mi jön).

    VálaszTörlés
  8. U2, nagyon sajnálom! :( De még ne add fel, még korán van! Nézess mindenképp HCG-t! Azért még szoritok!

    VálaszTörlés
  9. Hogy vagy U2? Semmi változás? Sokat gondolok rad!!!

    VálaszTörlés
  10. Semmi változás, holnap néznek Hcg-t vérből...ma már voltam dolgozni is...fura volt. Jó lenne már tudni a holnapi vérvétel eredményét, hogy lezárhassam a történteket...

    VálaszTörlés
  11. Nagyon sajnálom, annyira drukkoltam! :( Tudom, nincs semmi ami most vígaszt adhatna, de az talán mégis, hogy az előző lombikhoz képest most nagyságrendekkel jobb eredményt sikerült elérni, és ez nagyon bíztató! Kitartást! xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ezüstmackó, bízom benne hogy a következőnél is el tudunk érni legalább ilyen eredményt. Én amúgy hiszek benne, hogy ez a DHEÁ-nak is köszönhető. Csak amiatt vagyok értetlen, hogy eddig mindig azt mondták, hogy az a baj, hogy leállt a petefészek, nincs pete. Most volt, lett két csodás embrió és mégsem történt semmi...

      Törlés
    2. Jajj, már akartam kérdezni, hogy hol tudlak téged is olvasni? :-)

      Törlés
    3. Ha adsz egy emailcímet, szívesen küldök meghívót a privát blogomhoz! :)
      Én is biztos vagyok benne, hogy a DHEA-nak szerepe volt a nagyobb tüszőszámban. A következőnek sikerülnie kell!! xx

      Törlés