2014. május 29., csütörtök

Se ez, se az!

Mostanában annyi minden van, nem is nagyon tudok koncentrálni sem a blogra, sem a bébiprojektre. Na meg igazából magamra sem nagyon. Ez jó is és rossz is. Totál fáradt és leterhelt vagyok.
Sokat bosszankodom azon is, hogy P. miért nem segít többet...Úgy érzem, egyedül az én nyakamba szakad minden...

Viszont gyorsabban telnek így a napok, nincs se időm, se energiám , hogy halálra izguljam és aggódjam magam a lombik miatt.

Elindult a balcsi felújítása is, ennek okán teljesen kikupáltam magam pld.: flexi fagyálló ragasztó, lazúr, javítóbeton, folyékony szigetelés, aljzatkiegyenlítő fronton :-) Szerencsére vasárnap kész lesz a burkolás a teraszon, és kb két hét múlva kezdenek a festők is :-)

A ház ránézésre jó állapotban van, de ahogy hozzányúltunk bármihez, hullott szét, mállott, leesett, elrepedt és hasonlók. Sokkal több munka lesz, mint terveztem. Teljesen szét kell verni a terasz és a bejárati ajtó lépcsőjét és újra kell betonozni, meg válik le a ház lábazata, az egész eresz szét van rohadva...nem is sorolom. A kőműves meg csak augusztusban tud jönni ezeket a munkákat elvégezni/befejezni. Ez kicsit olyan, mint amikor nekiállok nagytakarítani. Az elején kétszer akkora kupit csinálok, mint ami volt és átmenetileg rosszabbnak tűnik a helyzet. Itt ugyanezt érzem, ahelyett, hogy haladna és szépülne minden, egyre csak szaporodnak a szükséges munkálatok és egyre nagyobb az átmenetinek vélt káosz.


Mindemellett, hogy végre kb. két hétre békén hagynak a nőgyógyászok, most széttört egy fogam, így a fogorvos matat heti szinten a számban. Valami csapos fogpótlás fog készülni, remélem jó lesz. Mondanom sem kell, hogy enni alig tudok (bár ez a kilóimat elnézve nem is baj :-)). Halmozottan hátrányos helyzetű vagyok, mert a másik oldalam használhatnám, de ott meg decemberben kihúzta a fogamat, szóval nincs nagyon mivel rágjak. Kész őrület. Implantátumon gondolkozom, de így bébiprojek előtt senki sem javasolta, mert nagyon hosszú idő, amíg kész lesz (beépül, begyógyul), nem beszélve arról, ha esetleg nem fogadja be a szervezet. Amikor úgy döntöttem, hogy majd bébikék után megcsináltatom, nem gondoltam, hogy a másik oldal is felmondja a szolgálatot.

Hogy egy kicsit feldobjam a hangulatom, elmentem fodrászhoz. Hát ilyen rövid hajam még sosem volt. Igazi nyári és teljesen szokatlan frizura...pár nap és leülepszik, utána majd szeretni fogom. Így vagyok én a változásokkal :-)

Mivel hétvégente a Balcsin vagyok, így kénytelen voltam beszerezni előre az összes lombikos gyógyszert, nehogy épp ott kelljen elkezdeni a kezelést. Ott tutira nem tudok gyógyszert intézni hétvégén...mert ugye ezeket nem tartják a gyógyszertárak, csak rendelésre meghozatják, ha előre kifizeted. Ma így tettem, elvileg ma még át is veszem a Gonalt. Ezen a hétvégén ketten leszünk a burkolóval, mert drága férjecském fiús bringatúrára megy...nem is tudom, hogy fogom megszúrni magam egyedül. Még sosem csináltam...

A lombik miatt (és minden más miatt is, pld: fogtündér) elég sok lesz (volt is és lesz is) az egészségügyi kiadásunk, ezért múlt héten nyitottam egészségpénztárat, mert nekem eddig még nem volt. Nem is mondta senki, hogy az miért is paraktikus és jó. Már jóval korábban beléphettem volna valahova...Most azért örülök, mert a fogorvos és a lombikos cuccok is elszámolhatóak lesznek  már így.

Ma vagyok a 28. cn-on, de nyoma sincs mensinek, vagy premensis tünetnek. Egyszóval semmi. A cicim kicsit érzékeny, két napja újra izzadok éjjelente és a hőm is fura. Ebben a ciklusban az emelkedett hőm 36,8-36,9 C között mozgott végig, és ezt még most is tartja. Eddig 37.1-37.2 volt mindig az emelkedett hő, ha visszaesett 36.8-ra akkor tudtam, hogy 1-2 nap és megjön. Most nem tudom mi van.

Persze teszteltem is, tegnap is és ma is, de teljesen negatív. Kétfélét is próbáltam, de semmi. Most akkor mi a szitu? Babás sem vagyok és meg sem jön? Tudom, hogy még "csak" a 28. napon vagyok és az semmi, megjöhet egy-két napon belül és az még nem jelent bajt, de nekem sosem szokott késni, soha, soha. Nem lehetek ennyire peches, hogy pont a lombikos ciklusom hülyül meg teljesen! Így most se mensi nincs, se kezelés! Ha sokat csúszunk, nem kezdjük el dr. K szabija miatt. Mi van, ha valami nagyobb gond van?







 

7 megjegyzés:

  1. Szerintem nincs, meg fog jönni (hacsak nem vagy terhes) nekem az első stimus ciklusnál 4 napot késett, már el kellett kezdenem a gonalt adni mire végre megjött. (Nálunk ugyanis nem a ciklustól kezdődött hanem ahogy a klinika kitalálta. Igaz hosszú protokoll volt.)
    A Gonal tollban van? Mert akkor nagyon könnyű lesz beadni, iszonyú vékony a tűje én komolyan élveztem. Igaz én nagyon hájas vagyok hastájékon, nem kellett attól félnem hogy valami belső szervet érintek :-((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-) Tollas a Gonal, remélem boldogulok vele. Az olyan mint az inzulinos cucc, hogy a tűt is a toll nyomja be?

      Törlés
    2. Ööö nem tudom milyen az inzulinos cucc. De szerintem be kell nyomni a tűt, csak nem fáj mert annyira vékony. A suprefact nekem már kicsit fájt a végén mert vastagabb volt a tű és valahogy kezdett ellenállni a bőröm, de a gonallal nem volt ilyen bajom.

      Törlés
  2. Juj, én azért nagyon szorítok, hogy terhes legyél:)

    VálaszTörlés
  3. Aki házfelújításban ilyen profi, annak a szurizás meg sem kottyan! :) Ha nem tollban van a Gonal, a Youtube-on vannak oktatóklipek. De hátha tényleg terhes vagy! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, de sajnos ma is semmi, ennél negatívabb nem is lehetne a teszt. Ma reggel volt olyan mindjárt megjön érzésem, de ahogy jött, úgy ment. Nem merek arra gondolni, hogy összejött, mert akkor szerintem már látszania kéne a hiperszenzitív tesztemen...

    VálaszTörlés