2014. június 2., hétfő

Induljon a banzáj!

Vasárnap végre megjött csütörtök helyett. Jó gyengécske most is...Kicsit megnyugodtam, bár azért reménykedtem, hogy hátha...hátha kihagyhatjuk ezt a lombikos tortúrát. De mivel minden tesztem über negatív lett, így azért tudtam, hogy ez most (sem) jött össze.

Vasárnap Férjecském beadta az első suprefactot, ma pedig már csatlakozott hozzá a Gonal is 300 egységben, ami állítólag soknak számít. Szombat délelőtt pedig ultrahang. Ha van tüsző, jöhet a vérhigító is.

Most már csak annyi a dolgom, hogy kineveljek magamból jónéhány cuki és tökéletes tüszőcskét és petécskét.

Valójában rettegek, hogy nem lesz, vagy csak nagyon kevés...meg hogy túlstimulálódom...

Mindent bele petefészkecskéim, indulhat a banzáj!

13 megjegyzés:

  1. Megnyugtatlak én 450 egységet kaptam és mikor én is jeleztem hogy nem lesz az sok, közölték hogy 600-at is simán adnak. A minőség sokkal fontosabb mint a mennyiség, rengeteg történetet olvastam végig mind Mo-n mind a világban a tavaly és jallamzően a 16-18 vagy akár 30-35 petesejtből sincs több egészséges embrió mint a 3-5-ből.
    Milyen volt a szurizás? (Nekem is a férjem adta az elején, de aztán én is felbátorodtam).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nahh, abszolváltam az első önálló szurizásom...nem volt vészes, csak nagyon remegett a kezem...majd belejövök, mert nincs más választásom. Várom nagyon a szombatot :-)

      Törlés
    2. Jaj de ügyes vagy!! Drukkolok hogy jó hírek legyenek szombaton!

      Törlés
  2. A "jallamzően" vs "jellemzően"-t nem tudom megmagyarázni. Nincsenek is egymás mellett. :-)

    VálaszTörlés
  3. Ma kénytelen leszek én is felbátorodni, mert nincs aki beadja...első olyan szuri(k) lesz amit én adok be magamnak és ráadásul egyedül......amióta tudom ezt, azóta ideges vagyok. Remélem menni fog. Bár olyan nincs, hogy nem...mert muszáj! Tegnap nővérke adta be mindkettőt itt amunkahelyemen és alig éreztem. De ma nincs bent...és pénteken sem...pech! Aggódom, hogy legyen mit leszívni...szorítsatok :-)

    VálaszTörlés
  4. Jaaaj, nagyon szorítok! :) (pinkman voltam)

    VálaszTörlés
  5. Na hogy ment a szuri beadás? Biztosan ügyi voltál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj köszi, már egész "természetes"... Sokat gondoltam rád mostanában :-) Mi újság. Maradt 3 Fostimonom és Choragonom is. Nincs rá szükséged? Én a Kaáliban már más gyógyszereket kapok, biztos nem fogom már elhasználni.

      Törlés
  6. Hajrá hajrá tuszocskék ;) megy a drukk ám innen is :)

    VálaszTörlés
  7. Mi lett? Hogy állsz? Már 11-e van, semmi hír...

    VálaszTörlés