2014. június 12., csütörtök

Vége!

Talán örökre...ki tudja. 

Szombaton volt az első UH. Egy másik dokihoz kerültem, mert dr. K. nem volt bent. Végig nagyon jól voltam a szurizás alatt és nagyon jó megérzéseim voltak. Rég voltam ennyire - szétterhelt, de - boldog és ennyire űberpozitív. Aztán jött a hidegzuhany. 1 tüsző. Igen, nem tévedés, a két petefészkem 7 x 300 Gonalra ennyivel reagált. Sikerült elérni egy olyan ciklust, ami minden nőnek gyógyszerek nélkül és ingyen minden hónapban van...de valójában azt sem. 

A doki csak bámult, majd felvetette az inszem lehetőségét, mire én tájékoztattam, hogy a jobb oldalon nincs petevezetőm, így tök felesleges az inszem. Kínjában, mikor megkérdeztem, hogy most mi lesz, azt felelte hogy el kell mennie konzultálni, mert ha az ő betege lennék akkor befejezné a kezelést, de nem az ő betege vagyok, így konzultál. Ennek sem lett sok eredménye, mert az lett a vége, hogy hétfőn menjek vissza, akkor lesz az én dokim, majd ő eldönti mi legyen. Felírt még gonalt, amit nem is értettem miért tett. Férjem megkérdezte, hogy a több gyógyszertől várható még tüsző? Azt mondta hogy nem. Akkor miért kell még hormon? Nagy csend volt a válasz. De persze elmentünk és további sokezerért megvettük a többi gonalt is.

Hétfőre már teljesen leszedáltam magam agyilag. Csak meredtem előre, már izgulni sem volt energiám. Jött dr. K és elmondta, hogy sokkal rosszabb lett ez az eredmény, mint amire számított, de persze a magas FSH és értékelhetetlen AMH...gyakorlatilag a stimulálhatatlan kategória. Elmondta, hogy lehet, hogy ez az utolsó tüszőm és nem tudja garantálni, hogy valaha valamilyen stimu keretében jobb eredményeket tud elérni.

A javaslata az volt, hogy szívják le ezt az egyet, mert az 1 is sokkal több, mint a semmi. Nálam minden lehetőséget ki kell használni...Ha van benne petesejt, akkor megpróbálják a megtermékenyítést. Tegnap volt a leszívás altatásban. Mindenkinek, aki előttem volt 7, meg 14 meg ilyen számú petesejtje lett. Kérdezgették, hogy az jónak számít-e, mert korábban 9, meg 20 volt nekik. Mondtam, hogy nekem 1 van, és örülnék ha az összes lombikos stimum alatt összességében produkálnék annyit mint ők....kicsit jobban értékelték ezután a saját helyzetüket...és sokkal elégedettebbek voltak a saját eredményeikkel. Mikor felébredtem, már tudták, hogy a tüsző üres. Kb 1 órát bőgtem, mint egy idióta ami arra volt jó, hogy teljesen kifárasztottam magam. Ennyi volt a lombik, vége!

Augusztusban kell jelentkeznem, aztán megbeszéljük a hogyantovábbot, már ha lesz olyan egyáltalán...Egyelőre képtelen vagyok elfogadni, hogy úgy néz ki nem lehet saját gyerekem...

Nem volt erőm dolgozni menni, így erre a hétre asszem kiíratom magam. 

Úgy érzem magam, mint egy szál pitypang, melyet kuncogó gyerekek fújtak szerte szét a világba.



25 megjegyzés:

  1. Erre nincsenek szavak! De kívánom, hogy legyen hogyantovább!!

    VálaszTörlés
  2. Nem tudok mit mondani...nem akarok közhelyeket...Ölellek!

    VálaszTörlés
  3. Borzasztó!!! :((
    Sok erőt és kitartást kívánok.

    VálaszTörlés
  4. Teljesen lesokkolt a bejegyzésed U2. Nem is tudom mit mondjak. Nektek van valami lehetőségetek donor petesejtre?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem igazán tudom, hogy ez itthon hogy megy. még nem gondokodtam ebben a verzióban...

      Törlés
  5. Még Ezüstmackó legutóbbi kutatási eredményei jutottak hirtelen eszembe a HRT hatásaival kapcsolatban.
    http://privatezustmacko.blogspot.ca/2014/05/pof-hrt-es-terhesseg.html

    VálaszTörlés
  6. Kedves U2, annyira nem találok szavakat:( Csak annyi, hogy nagy nagy ölelést küldök, kitartást, és sok erőt....és hogy ne add fel.

    VálaszTörlés
  7. Nem adhatod fel! Még nem! Nagyon együtt érzek veled...!

    VálaszTörlés
  8. Ezüstmackó írását nézd meg mindenképp, úúúgy sajnálom, de hátha egy HRT időszak segítene. Itt is ír róla:
    http://ezustmacko.blogspot.hu/2014/05/korai-petefeszek-kimerules-pof.html?m=1

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm, már olvasgatom a HRT-s írásokat. Nem tudom, hogy ebben a Kaáli partner-e...

    VálaszTörlés
  10. Én azt nem értem hogy mondhatnak ilyet hogy lehet ez az utolsó petesejt? Nem tudsz elmenni valahova egy ciklus eleji uh-ra ahol latjak a kis tuszocskeket? 7.cn elott szoktak nalunk megejteni. Nagyon sajnalom hogy igy alakult :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen nálunk is alapvizsgálatnak számít az AFC (antral follicle count), ez van nálunk AMH helyett.
      Itt megszámolják (sima hüvelyi UH-val) hogy mennyi ős tüsző látszik és ebből következtetni lehet arra hogy mennyi van még hátra.
      Nekem tavaly januárban 13 volt, és tavaly decemberben (12 ciklus után melyből 1 stimus és nekem mindig van peteérésem) még mindig volt 12.
      Az már más dolog hogy nekem még minden vizsgálat előtt rögtön a donorpetesejtet ajánlották, de a korom miatt. 38 fölött itt már az a normális menet, még mielőtt bármit vizsgálgatnak.
      Szerintem egy ilyen AFC sokat mondana esetedben. Vagy valami kifejezetten menopauza rendelés?

      Törlés
  11. Köszönöm szépen az érdeklődést, (majdnem) ninden rendben. Hamarosan jelentkezem egy újabb bejegyzéssel. :-)

    VálaszTörlés
  12. Szia U2, most olvastam csak a fejleményeket :( Nagyon sajnálom, abszolút átérzem a fájdalmad!! :(( Az egyetlen lombik stimumon én is napi 300 gonalt szúrtam, összesen 10 napon át. Eredetileg 6 tüszőm volt (3-3 elosztásban, de a bal oldaliakon már az első uh-n is látszott, hogy nem fognak beérni), végül 2 lett belőle, gyönyörű ösztradiolszinntel (fontos nézni hozzá az ösztradiolt is, bár én ennek ellenére rácsesztem), és nem tudtak leszívni semmit. Hosszú blogbejegyzést írtam róla anno, meg hogy mit találtam "üres tüsző" vonatkozásban (nincs olyan, hogy üres tüsző, mindegyik tartalmaz petesejtet, az egy dolog, hogy nem lehet leszívni), olvasd el esetleg, hátha találsz valami hasznosat (ha mást nem, hát azt, hogy nem vagy egyedül :((. Az, hogy erre most így reagáltál, nem jelenti azt, hogy ezután már bármilyen stimura is csak ugyanígy (vagy még így se) reagálnál. Számtalan olyan példa van, akiknél le kellett állítani a stimut, mert egyáltalán nem reagált, pár hónappal később pedig ugyanarra a stimura 2-3 petesejtet is le tudtak szívni. Összetett dolog ez, szerintem pihenj egy pár ciklust, addig próbáld magad testileg-lelkileg felhozni a topra, mielőtt nekivágsz egy újabb stimunak. Nagyon drukkolok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Ha jól tudom nekem leszívtak valamit, mert a doki utána elmondta, hogy milyen sejteket tartalmazott, amit valami "kezdeményként" magyarázott. Lehet, hogy korán szívták le? Én is bízom abban, hogy a következő stimura jobban reagálok majd. Köszi, elolvasom mindenképpen. Nekem valahogy az a meggyőződésem, hogy ki kellene várni egy olyan hónapot, amikor az FSH-m sokkal jobb, mert ugye az ingadozik, legalábbis nálam. De erre eddig még nem volt partner doki...pedig csak 1 vérvétel...jó lenne ezt megbeszélni a Kaálival és ehhez igazítani a következő lombikot...

      Törlés
    2. Szia U2,
      a gyori kaaliban dr. Kőrösi Tamas partner lenne, nekem is az :) Minden honapban spontan ciklust neztunk, vervetelekkel egyutt, nem tomott tele hormonokkal, csak a vegen adtunk egy kis tamogatast az egyke tuszomnek......majd a megtermekenyules 1. napjan lefagyasztottak....... Volt dhea, hrt idoszak is. A tavolsag ne legyen akadaly, en is pestrol jarok oda, miutan 2 pesti intezmenyben sem jutottunk sokmindenre, csak a donor petesejtet tudtak javasolni, ami persze itthon bonyolult. Ja es a pesti kaaliban az 1. konzin megmondta a doki, h nem tud segiteni ilyen alacsony amh-val es magas fsh-val (nem e te dokid volt).
      Semmikeppen se add fel, hidd el van remeny, es lehetosegek!!!!!
      Ada

      Törlés
  13. Szia U2,
    csak most találtam a blogodra, sajnálom, ami veled történt. Mi Taplcára járunk, 2 hete tudtuk meg h a 3.lombikunk nem sikerült. És azt is, h az AMH-m elég alacsony, 1 alatti, pedig eddig velem minden rendben volt, spermagondok miatt kezdük a lombikot. Most már én is 225egység gonalt szurtam, 11napig. Ebből 8 sejtem lett, végül 4 megtermékenyitett petesejt. Sajnos második napra mind leálltak a fejlődésben :( Szóval a rossz AMH nem csak kevés, de rosszabb minőségű petesejtet is jelent :( Nagyon sokat olvastam mostanában ezügyben, mert hozzád hasonlóan én sem vagyok hajlandó feladni, és 2 dolgot találtam, ami esetleg segithet: az AVIVA torna és a DHEA. Azt szeretném kérdezni Tőled, h honnan szerezted be a DHEA tablettát, és hogy szedés előtt megnézetted e a DHEA szinted? Amugy a mostani lombiknál tiszta méhpempőt ettem én is, 28napos kúrában, és szerintem nagyon jó, szép vastag volt a mnyh végig, és szerintem ennek köszönhető a 8 petesejt az alacsony AMH ellenére! Nagyon drukkolok, h most minden rendben legyen nálad, és kezdhessetek!

    VálaszTörlés
  14. Szia Ganyu! Sajnálom, hogy nem sikerült a lombik. Azért a 225 Gonalra a 8 sejt nagyon jó szerintem. Az AMH nem minden esetben enged következtetni a petefészek állapotára. Több eredmény együtthatója az, ami számít. Ha jók az eredményeid és ennyi gyógyszerre kiválóan voltál stimulálható, akkor szerintem külön az AMH-val nem kell foglalkozni. Az AMH elsősorban a stimulálhatóságra enged következtetni, de nálad ilyen gond nincsen szerencsére. Nálad a korai petefészek kimerülés szóba sem jön :-) Aviva tornával kapcsolatban valahogy mindig fenntartásaim voltak, így nem is mélyedtem bele a témába. Szívesen adok elérhetőséget DHEA ügyben, csak privátban add meg az email címed :-) piroskukorica@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Szia U2! Köszönöm, hogy válaszoltál, írtam neked privit! :)

    VálaszTörlés
  16. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  17. Sziasztok,
    van még itt valaki? Most találtam rá a blogra. Sajnos ugyanilyen cipőben járok, csak nekem még stimut sem akarnak csinálni alacsony amh és magas fsh miatt. Pesti Kaáliban voltam. Endokrinológusom most Triseqeuns kúrát javasolt .DHEA-t szeretnék beszerezni illetve a ha tudtok más módszert ami segíthet és hozzá egy megbízható orvost azt nagyon megkösöszönném. Sikerült valakinek a baba azóta?

    Köszi
    Bella

    VálaszTörlés