2014. május 13., kedd

Lombikra fel!

Túl vagyunk a konzultáción a Kaáliban. Nagyon aggódtam, hogy a HSG lelet gondot fog okozni, de nem! Dr. K azt mondta, hogy a méh képes az 500-szorosára is tágulni, így nem kell aggódni, ez nem akadályoz semmit. :-)

Megbeszéltük, hogy akkor vágjunk bele! Megkaptam a kezelési tervet és a recepteket is. Ciklus első napján suprefact szurival kezdünk (1/2), ekkor hívnom is kell telefonon. Majd második nap után megy mellé a Gonal.(300) Aztán 7-8. napon UH. (Nekem kicsit fura, hogy stimu előtt nem lesz ultrahang...szerintetek nem az??)

Ha van tüsző, akkor indul a vérhigító is. Időben ez azt jelenti, hogy a leszívás kb. a június 9-i hétre fog esni. Azért tett utalást arra, hogy "ha nem lenne tüsző...". remélem lesz! Lennie KELL!

Nagyon izgulok és bevallom félek is ezektől a számomra ismeretlen és nagy mennyiségű gyógyszerektől.

Azért ettől függetlenül ebben a hónapban belehúzunk, hátha a HSG után már nem lesz szükség semmilyen kezelésre :-) Már csak egy kis peteérés kéne...Következő ciklus elejéig ki sem váltom a gyógyszereket!! :-) Hátha...

Lombikra fel!



11 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy jól haladnak a dolgok, de remélem nem lesz szükség lombikra sem. Drukkolok, hogy még ebben a hónapban pozitív teszted legyen:)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Húúú, hát akkor eldőlt, hogy a Kaáliban folytatjátok! Sok szerencsét kívánok Neked! Aztán jelentkezz ám, hogy mi van veled!!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Wow, ilyen gyorsan? Pedig azért ott is van várólista... Pár hónap minimum... Te tényleg nagyon szerencsés vagy :) sok sikert! K. Ui.:bár másik dokihoz járok, de o kert (es a következő el is kérni fog) ciklus második felében uh-t kezdés elott.

    VálaszTörlés
  5. Nekem sose volt UH elotte csak a stimu kozepen majd vegefele.
    Drukkolok nagyon. En 450 egyseg gonalt kaptam, azt hittem ez mar tuladagolas de itt meg 600-akat is adnak magas fsh-nal.
    FElla voltam.

    VálaszTörlés
  6. Szuper, akkor eldőlt és lombik lesz :) Előtte itt nincs UH, de közben lesz! Már ha szükség lesz rá, addig hajrá ez a hónap ;)

    VálaszTörlés
  7. Szia, nagyon régen írtál...mi van veled? minden rendben?

    VálaszTörlés
  8. Csak most jutottam ide, de júj, drukk-drukk! :)

    VálaszTörlés