2014. december 1., hétfő

Kaáli konzi - 3. lombik tervek

Péntekre volt időpontunk a Kaáliba. Nem is részletezném, hogy hogyan jutottunk el addig az eredményig, amivel tulajdonképpen a beszélgetést zártuk, de talán nem is számít...

2015. februárjában vághatunk bele a 3. lombikunkba. Ez a protokoll ugyanolyan lesz mint a korábbi, de nem kapok marvelont. ÉLJEN!!!! Szerintem belehalnék, ha újra szednem kellene. Menopur lesz végig 4 ampullával a Closty mellett. Most viszont kértem szteroidot, úgyhogy prednisolon is lesz. Ki tudja...jajj, de messze még a február.

Heniiii jutott eszembe, hogy írta, hogy a hegyi levegő mennyire bejött nekik és terveznek is síelést....Hát mi január utolsó hetében megyünk síelni, ahogy visszaérkezünk rá 3 napra megyünk is a Kaáliban. Remélem nekem is használ majd az ózondús hegyi levegő.

Sokmindent kérdeztem, mint pld: méhpempő, Dhea, barátcserje, vitaminok és inofolic. Mindenre az volt a reakciója, hogy eszembe se jusson. Kivéve a D vitamint. Mindenről rossz véleménye, vagy tapasztalata van. Egy dolog mellett továbbra is kitart, ez pedig az alkohol és annak terhességmegtartó szerepe. Azt hiszem, ha én meginnám minden nap azt a feles pálinkát, vagy/és a 2 dl vörösbort, két hónap múlva tuti alkesz lennék :-)

És a méhnyálkahártya. Említettem , hogy a lombik után nem nagyon sikerült vérzést produkálnom és hogy ilyenkor hová lesz a felépített nyálkahártya. Hát nem kaptam rá választ, akárcsak a múlt szerdai új nődokitól sem. Ha ők nem tudják, akkor ki??? Amúgy azt mondta, hogy 3 mm-es nyh is elég a terhességhez...azért szerintem az egy kicsit kevés. Erre amúgy a méhen kívüli, hasüregi és egyéb terhességeket hozta fel példának. Ott fel sem merül a méhnyálkahártya, mégis létrejön a terhesség....ezt nem is vitatom, de meg is marad?????? Bár hasügerben kihordott terhességről hallottam már, de azért nem ez a tipikus eset.

PGD témában nem tudott semmi okosat, a Kaáli nem végez ilyen vizsgálatot és tulajdonképpen nem is javasolta. Felmerült a Versys, de azt mondta, hogy az embriók sérülnek a mintavétel során és hogy a továbbfejlődési esély ilyenkor csökken. Nem tudom, hogy ez így van-e...Nálunk, akinek csoda ha lesz embriója, semmiképpen nem javasolja. Kivéve, ha sok vetélés volt, akkor lehet értelme. (Mi számít soknak??)  Ugyanúgy nem, mint az 5 napos visszaültetést. Ez is csak azoknak javasolt, akiknek sok embriója lesz és nem gond, ha az 5 nap alatt sok kihullik, mert a végére akkor is marad 2-3, vagy több. Szóval az újítási szándékomat és a változtatási kényszeremet a szokásos eljárásokhoz képest igen gyorsan elvetette.

Azért sajnálom, mert ha lenne még valami amit tehetnénk a siker érdekében, valami, aminek értelme is lenne, annak örültem volna. Talán újabb reményeket táplálhatott volna. Megint csak azzal álltam szembe, hogy nem tehetünk semmit, bármit kitalálok, bármiről olvasok, bármit tanácsolnak mások, ő értelmetlennek tartja az esetünkben. Kicsit olyan, mintha már le lennénk írva....hogy nekünk aztán felesleg itt bármivel kísérletezgetni....Tehetetlennek érzem magam újra.

A spontánkodás nagyon jól megy :-) gyakorlatilag szombat óta pozitív az ovutesztem és ma reggel mintha valami termékenységi nyákot is azonosítottam volna. Az utóbbi időben legfeljebb egy napra, vagy egyre sem... lett két vastag csíkos az ovuteszt. Régebben viszont több napig, mint most. Szerintem ez jót jelent :-)
Ma vagyok a 14. ciklusnapon, terveim szerint a 16. napig további intenzív szexnek szerelmeskedésnek leszek kitéve.

Olyan, de olyan jó lenne, ha az én kis petelánykám végre örökre összebújhatna Apa tökéletes kiskatonájával. 









12 megjegyzés:

  1. En inkabb a szexre szavazok mint a szerelmeskedésre..:)

    VálaszTörlés
  2. Az utolsó mondat annyira szééééééééép és megható és gyönyörű és mindent magában foglaló!!! LÁÁÁV! :)

    Nagyon drukkolok hogy így legyen!

    VálaszTörlés
  3. Jaj én is drukkolok olyan jó lenne. Amúgy az az igazság hogy olyan sokaknak sikerül spontán akik közben már jó ideje lombikoznak. Ha van 1 petevezető és jók a spermiumok...
    A konzis felvetésekre, szerintem nem rosz ez így. A méhnyálkahártyával egyet értek. OK a 3mm talán extrém de nekem a mostani transzfernél volt a legvéknyabb és ebben állok a legjobban. Az embriótól függ. Márpedig te nem vagy öreg csak kevés petesejted van de nem rosszak. A PGD-ről én is olvastam hogy az a kockázata hogy sérülhet az embrió, de ugyanúgy a CVS-nek amnio-nak meg az a kockázata hogy elvetélhetsz...
    A 3 vs 5 naposról pedig: én szerettem hogy 5 naposakat kaptam 2x is, mondván hogy az biztosabb. Csak aztán olvastam olyat hogy az a plusz 2 nap a folyadékban egyes kutatók szerint többféle betegséget okozhat az embriónál, olyanokat amik nagyobb vagy felnőttkorban jönnek ki. Na azóta ezen morfondírozok...
    Ja méhpempőt én is abbahagytam szerintem nagyon beleavatkozik a nyálkahártyába és nem természetes.

    VálaszTörlés
  4. <3 Ez valóban nagyon aranyos bejegyzés, főleg, ami az utolsó két bekezdést illeti. Ki tudja, lehet, hogy ezúttal jól sikerült(ek) a randi(k) a kiskatonákkal ;) Hajrááá!

    VálaszTörlés
  5. Február pont jó a felkészüléshez! Nekünk a január eleji kezdéshez egy zúzós decemberi 3 héttel nem annyira ideális, de hátha tényleg kompenzál majd az az 1 hét pihi, az ünnepek alatti síelés. Én nagyon hiszek benne, kicseréli a sejtek anyagcseréjét az oxigéndús levegő, amiben sok a negatív ion, ami nagyon hiányzik a városi környezetből. Helyette dús növényzet (nyáron) vagy nagy felületű víz (most hó) vagy hegyvidék - vagy mind együtt :)

    De lehet, nem is lesz rá szükség, bújjatok össze kiskatonák és petelány, amennyire csak tudtok! :)

    VálaszTörlés
  6. Előttem már mindenki mindent elmondott:) Jó tervek ezek, nekem nagyon tetszenek:) Továbbra is szorítok a spontánnak, drága U2:)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm szépen Lányok :-)

    VálaszTörlés
  8. Szia U2! Mi van veletek? Elkezdtétek már a 3. lombikotok?

    VálaszTörlés